stedentrip

Wanneer u vragen heeft over foto's dan wel het fotograferen zelf, of wanneer u juist tips daarover heeft, dan kunt u deze hier kwijt.
Plaats reactie
maaikedingenouts

stedentrip

Bericht door maaikedingenouts » vr jan 13 2012 3:39 pm

ik heb sinds kort de d3100 nu ben ik alles nog aan het uitzoeken echt een beginner heb al wel het boek van dre de man aan het lezen en de naslaggids aan het doornemen.
dus hier en daar gaat het al wat beter en wat meer duidelijkheid.
maar nu wilde ik eigenlijk weten ik ga maandag naar NYC maar in welke stand zou ik het beste kunnen fotograveren ik ben nu meestal in de p of in de a bezig en daar wat aan het proberen met diafgrama etc. maar heeft iemand nog wat leuke tips??

oud0001

Re: stedentrip

Bericht door oud0001 » vr jan 13 2012 4:19 pm

http://www.prosults.nl/index.php/kennis ... ichtingsdr
Deze website goed lezen en leren door te doen.

De fundering is de basis voor een stevig huis.

Blijf lekker in de A aperture/diafragma voorkeuze stand werken. Gebruik de P enkel als je het ff niet meer weet en iets niet wilt missen.

Realistisch gezien ga je voor maandag niet meer zo een twee drie leren fotograferen.
Dat kost tijd. Dat is een process van lezen, leren en uitproberen.

Probeer wel de lichtdriehoek z.s.m. te begrijpen.

Suc6

maaikedingenouts

Bericht door maaikedingenouts » vr jan 13 2012 4:32 pm

oke bedankt de vlucht duurt 8 uur dus neem me boek en me camara mee dus kan ik lezen lezen lezen ga deze site ook eens doornemen bedankt

celticfreak
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door celticfreak » vr jan 13 2012 4:55 pm

ik zou in ieder geval in NEF fotograferen, dan kun de foto's thuis nog bijsturen met een fotoprogramma.
Maak van sommige objecten gewoon meerdere foto's met verschillende instellingen en zorg voor genoeg geheugenkaartjes.

Veel plezier daar.
Met vriendelijke groet,

Luc

D7000 / D7200 - 16-85mm f/3.5-5.6G ED VR AF-S DX NIKKOR - 70-300mm f/4.5-5.6G AF-S VR NIKKOR - 50MM 1.8 - AF-S DX NIKKOR 35mm f/1.8G - Sigma 8-16mm f/4.5-5.6 DC HSM - SB-700

Plaats reactie

Terug naar “Vragen en tips over foto's en fotograferen”