Verrassing

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.
Plaats reactie
sjoppen
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Verrassing

Bericht door sjoppen » wo jan 18 2012 8:31 pm

Wijj werden van de week blij verrast met het eerste ei van onze jonge kippen. En dat midden in de winter. Wij dachten dat kippen stopte met leggen met de korte dagen. Nu is het iedere dag een ei. Jammie :D

Ik heb dit heugelijke feit 'het eerste ei' proberen vast te leggen. Hoe vinden julllie hem gelukt :?:

Afbeelding
D90 met 35 / 16-85 / 70-300 mm P7100en en CP5400 op Flickr

Cees
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Re: Verrassing

Bericht door Cees » wo jan 18 2012 8:56 pm

Een ei is een ei is een ei..... :mryellow:
Groet, Cees

Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning

ElRonno
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door ElRonno » wo jan 18 2012 8:59 pm

Mooi plaatje. Structuur eierschaal goed zichtbaar, leuke strootjes en een klein veertje om het af te maken. Leuke abstracte ondergrond.

Kritiekjes: lijkt iets teveel verscherpt. En onderwerp staat wel erg in het midden. Je zou nog wat rondstappende kippenpootjes in de achtergrond kunnen hebben of zo, voor de context.

sjoppen
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door sjoppen » wo jan 18 2012 9:11 pm

ElRonno schreef:Mooi plaatje. Structuur eierschaal goed zichtbaar, leuke strootjes en een klein veertje om het af te maken. Leuke abstracte ondergrond.

Kritiekjes: lijkt iets teveel verscherpt. En onderwerp staat wel erg in het midden. Je zou nog wat rondstappende kippenpootjes in de achtergrond kunnen hebben of zo, voor de context.
Dank voor je reactie. Waar vindt je de verscherping hinderlijk worden? Ik vermoed aan de onderkant van het ei.
Qua compo had ik hem bewust al wat uit het midden gezet, over smaak valt niet te twisten.

De abstracte ondergrond is ons keukenblad, ik vindt kippen wel gezellig maar om ze in de keuken uit te nodigen gaat me wat ver. :)
D90 met 35 / 16-85 / 70-300 mm P7100en en CP5400 op Flickr

ElRonno
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door ElRonno » wo jan 18 2012 9:16 pm

sjoppen schreef:Waar vindt je de verscherping hinderlijk worden? Ik vermoed aan de onderkant van het ei.
Inderdaad, daar! De structuur in het ei gaat daar over in scherpe ruis. Links bij het veertje ook.

Plaats reactie

Terug naar “Fotobespreking”