Ik moet echt zeggen, het zijn geweldige afdrukken geworden. Helder, scherp. Toch ruim €7 per afdruk dus hoop je op wat knaps. Dat is dus wel gelukt. Dus wellicht een tip voor diegene die groot wil laten afdrukken.
Op de foto een paar exemplaren:

Moet je Roelof even mailen, ik zag dat hij deze in huis had hangen en onlangs gekocht.Matchless schreef:Mooi hoor. Ik heb ook nog een paar foto's die ik op dat formaat wil afdrukken. Maar kan iemand me vertellen waar ik alu kleurige lijsten in dit formaat kan krijgen ?
Ze komen op afdeling Geriatrie en zal ze waarschijnlijk volgende week ophangen. De afdeling heeft zelf lijsten met een handige binnenmaat van 68x48 (verhouding 1x1,41666) maar daar heb ik rekening mee gehouden door ze iets bij te snijden (softwarematig dan).Matchless schreef:Mooi hoor. Ik heb ook nog een paar foto's die ik op dat formaat wil afdrukken. Maar kan iemand me vertellen waar ik alu kleurige lijsten in dit formaat kan krijgen ? De hema had ze, maar dus niet meer. Op internet zie ik ze wel, maar niet echt in de buurt bij mij.
PS wanneer komen ze er te hangen? Ik kom regelmatis in Alkmaar en hou niet zo van ziekenhuizen, maar ik wil ze wel even komen bekijken.
Je hebt natuurlijk gelijk, het foto deel is geen 75 cm maar een cm of 55 breed.Robin schreef:Wat voor camera heb je remoss ?
Doel meer op aantal megapixels...
ben zelf namelijk erg benieuwd wat voor formaat ik eruit kan halen met me D70s (6 mp).
Met me nikon 995 (3 mp) kon ik zonder problemen 30x20 laten afdrukken,ondank dat men dit niet aanbeveelt.
Het grote witte kader om je foto is extra voor omlijsting of je hebt kleiner dan 50x75 laten afdrukken ?
sorry voor de vele vragen, maar wil een muur met 9 "mega" foto's laten bedekken. Waarschijnlijk 1 foto die 1 geheel gaan vormen of zo
de IKEA heeft best grote lijsten, en redelijk goedkoop, of er wat voor je gading bij zit weet ik niet. http://www.ikea.nlMatchless schreef:Mooi hoor. Ik heb ook nog een paar foto's die ik op dat formaat wil afdrukken. Maar kan iemand me vertellen waar ik alu kleurige lijsten in dit formaat kan krijgen ? De hema had ze, maar dus niet meer. Op internet zie ik ze wel, maar niet echt in de buurt bij mij.