falcon eyes CA-1
- Antoinette
- Forumlid
- Contacteer:
falcon eyes CA-1
Ik heb mezelf een setje sprredlight modiefiers kado gedaan welke je met een koppelstuk ( CA-1) op je reportageflitser bevestigd. Ik heb de SB 600 en daarvoor zou deze CA-1 geschikt zijn. Ik vind het ding echter vrij lastig op de flitser te krijgen, ben echt bijna bang de flitser te beschadigen
Is het normaal dat dit zo moeizaam gaat of kan ik toch beter even terug naar de winkel?

Say what you like
Do what you feel
Do what you feel
- ArendV
- Forumlid
- Contacteer:
Re: falcon eyes CA-1
Antoinette, ik heb dit koppelstuk ook en het is inderdaad normaal dat het redelijk stroef gaat, dan blijft het ook goed zitten.
Dus geleidelijk aan schuiven en dan zul je zien dat het lukt. Ik heb hem ook maar pas maar heb wel de indruk dat het na de tweede of derde keer al iets gemakkelijker gaat.
Dus geleidelijk aan schuiven en dan zul je zien dat het lukt. Ik heb hem ook maar pas maar heb wel de indruk dat het na de tweede of derde keer al iets gemakkelijker gaat.
Groeten - Arend / flickr
"Basically in Photography there are just two controls, one is where you stand and one is when you push the button" - David Hurn
"Basically in Photography there are just two controls, one is where you stand and one is when you push the button" - David Hurn