1.

2.

3.

4.

Allemaal met de 105mm f2 DC inderdaad.Frankie schreef:en gemaakt met hetzelfde lensje.
Dank je.Frankie schreef:1402201201 en 1402201202 knallen eruit, zeer fraai !
Mee eens, goed opgemerkt.Frankie schreef:(1402201204 net wat teveel vlekkerige onscherpte)
Dat is het resultaat van investeren in nabewerking; veel lezen en nog meer oefenen.Gino schreef:Met name de sprankelende helderheid in 2 is erg herkenbaar in jou werk.
Hoe doe je dat toch???
Dank je Patrick. Tja, ook in het alledaagse kun je de fotografische uitdaging aangaanPatrick schreef:Ik blijf het knap vinden dat je steeds weer duidelijke Skippy-foto's weet te produceren van veelal hele gewone situaties. Knap!
Dank je Steven.Steven schreef:Mooie serie, 1 en zeker 2 zijn brilliant te noemen. #Thumbsup
Dank je Marcel. De eigen stijl zit 'm in de onderwerpkeuze en nabewerking.Mak schreef:Buiten het feit dat het gebruikte "lensje" een juweeltje is weet je dit altijd terug te brengen in je werk.
Met name foto 1 vind ik erg sterk. Ik neem aan dat je de DC hier neutraal hebt gehouden?
Tipje van de sluier dan misschien???Skippy schreef:Dat is het resultaat van investeren in nabewerking; veel lezen en nog meer oefenen.Gino schreef:Met name de sprankelende helderheid in 2 is erg herkenbaar in jou werk.
Hoe doe je dat toch???
Daar zijn aardig wat uren vrije tijd in gaan zitten
Overigens zijn deze in LIghtroom bewerkt, zonder gebruikmaking van kekke Nik-plugins ofzo.