Het standpunt wat ik had kon ik niet veranderen tijdens het optreden.
Ben benieuwd naar eventuele verbeterpunten.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11. Mijn dochter staat als jeugdprinses in de grijze jurk op het podium
Nee ik kom niet op het podium, maar schiet als het even kan vanaf podiumhoogte omhoog op 17mm, bijvoorbeeld ook tof als een muzikant lekker naar voren staat te soleren oid. Moet je wel tot voor het podium kunnen komen. Met een fish-eye is dit effect nog heftiger, maar die heb ik helaas (nog) niet.jan schreef:Bedankt voor jullie opmerkingen daar kan ik wel wat mee. Grappig vindt ik wel te vernemen dat jullie helemaal niet negatief tegen een lager standpunt aankijken terwijl ik dat juist wel zo beoordeelde.
Verder het verschil in inzicht voor wat betreft gebruik van het 17-50 objectief. Ik worstelde daar dus een beetje mee wel/niet, Tiny idem dito terwijl Boldey er juist veel mee doet op het podium.
@Boldey; je schrijft "Ik gebruik ook een Tamron 17-50 2.8, heerlijke lens voor concerten, met name de groothoek en dan van lekker dichtbij". Wanneer je zo dicht bij wilt met deze lens dan ben je al bijna onderdeel van de act. In ieder geval je moet dan al rondlopen op het podium?
Ik had ook even bij je opnames op je site en begrijp je uitleg. Ga me best doen om er rekening mee te houden.