Ik dacht eerst dat het een foutje was toen ik het op de site zag, maar ik heb hem besteld en inmiddels binnen. En durf het nu pas eigenlijk door te geven.
In de winkel (en zo'n beetje overal) ligt hij gewoon nog voor ongeveer 175 euri meer

het was een mengeling van: eerst zien en dan geloven en niet mijn eigen glazen ingooien.Zo jammer dat je het nu pas doorgegeven hebt, hij staat er nu niet meer op voor 499 euro.
voor hetzelfde geld als ik heb betaald of wat de meeste andere mensen ervoor betalen?er zijn voor dit geld camera,s die beter uit de testen komen
Probleem met de NEX is video en het gevalletje hitteprobleem. De V1 heeft tov van de NEX5(n) ook nog eens snellere video autofocus. Je kan een externe mic op aansluiten.ramrod schreef:Sorry maar ook voor wat jij er voor hebt betaald , de Sony NEX5 is bijna op alle fronten beter , ook het video gedeelte.
Hoe zo geen moer aan Nikon lenzen. Er zijn E naar F mount adapters te koop voor Sony NEX systemen.ramrod schreef:nadeel is natuurlijk wel dat je geen moer aan je Nikon lenzen hebt ....
Heb een simpel voorbeeldje in elkaar gesleuteld: http://www.youtube.com/watch?v=5HdyWzIi ... r_embeddedvuurvlindertje schreef:@gongon:Ik kan nu al zeggen dat ik bijvoorbeeld die slow motion film optie erg leuk vind, mijn dochtertje met haar lange wapperende haar ook![]()
a90 schreef:Hey Ocram, ga je auto poetsen voor morgen man !
Geld ook voor de J1 trouwens.a90 schreef:En de v1 is een prima camera als je hem gebruikt waarvoor hij is bedoeld.
Sorry, verkeerde OcramOcram schreef:a90 schreef:Hey Ocram, ga je auto poetsen voor morgen man !![]()
![]()
![]()
![]()
De PSAM mis ik inderdaad ook, dat had wel wat handiger genomenOcram schreef:Geld ook voor de J1 trouwens.a90 schreef:En de v1 is een prima camera als je hem gebruikt waarvoor hij is bedoeld.
Maar als ik nadeel van de V1 kan noemen, dan is het gemis van PSAM knop wel.
De V1 is immers duurder dan de J1. Daarnaast heb je allerlei uitbreidingen zoals de GP-N100, SB-N5, ME-1 voor de V1.
Dus wel een hotshoe en een EVF, maar geen PSAM knop.
a90 schreef:Sorry, verkeerde OcramOcram schreef:a90 schreef:Hey Ocram, ga je auto poetsen voor morgen man !![]()
![]()
![]()
![]()
(maar een gepoetse auto is natuurlijk altijd goed)
Oh je bedoelde iemand anders.a90 schreef:Sorry, verkeerde OcramOcram schreef:a90 schreef:Hey Ocram, ga je auto poetsen voor morgen man !![]()
![]()
![]()
![]()
(maar een gepoetse auto is natuurlijk altijd goed)
Andersom lezen en dan wordt het wel een (veel) voorkomende naamGobert schreef:(Is idd niet echt een veel voorkomende naam)