Weekopdracht 08 - Beoordelen foto's

Fotografie weekopdracht. Elke 2 weken een opdracht op basis van een thema om met je Nikon camera vorm te geven. De inzendingen worden de daaropvolgende 2 weken beoordeeld.
Gesloten

kies de beste inzending

rik6230
1
3%
dick
0
Geen stemmen
renecita
4
12%
Arabia
3
9%
Birgit73
2
6%
ElRonno
2
6%
AvanEijk
1
3%
R-Know
1
3%
EddieB
19
58%

Totaal aantal stemmen: 33

roel
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Weekopdracht 08 - Beoordelen foto's

Bericht door roel » vr jun 08 2007 6:04 pm

Kies in de poll de beste inzending. Je kunt stemmen van 08-06-07 t/m 228-06-07. Tot het begin van de avond van 22-06 kun je stemmen, daarna start de beoordeling van de volgende twee-weekse-opdracht.
Mocht je dat nog niet gedaan hebben, lees eerst de beschrijving en regels van de opdracht: Beschrijving twee-weekse-opdracht
Let wel, het topic is enkel om je keuze te onderbouwen, niet om in discussie te gaan over andermans beoordeling.
Tip: handig om twee browserschermen te openen, één met de foto's en één met de poll. De foto's staan Hier

Stef

Bericht door Stef » vr jun 08 2007 6:19 pm

De eerste foto van Eddie B blijft dicht bij de opdracht, maar de tweede vind ik toch mooier, vooral om wat je niet ziet. Eddie heeft mijn stem gekregen.

BUG322

Bericht door BUG322 » vr jun 08 2007 6:21 pm

Zo denk ik er ook over die tweede is mischien daardoor toch sterker
Mooie kinderen die oosterse kindjes.
:)

Marten
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door Marten » vr jun 08 2007 7:20 pm

De eerste foto van Elronno is heel mooi, een lach op het gezicht van dat jongetje die mij meteen aan het lachen maakt. Pretogen. Maar het is een foto die betrekkelijk makkelijk te maken is. Een
ouder-kind relatie geeft veel van dit soort momenten.

Ik kies voor Eddie B.
Voor dat soort foto's heb je veel minder tijd. Er is een sfeertje dat de oude dame en het jonge meisje met haar handen voor haar ogen aan het lachen maakt. Dat sfeertje is er niet snel.
Daar heeft de fotograaf voor gezorgd.
Ronduit prachtig.

EelcoD7100
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****

Bericht door EelcoD7100 » vr jun 08 2007 7:36 pm

Ik had het haar al twee weken geleden beloofd (via pb) dus renecita.....
daar komt ie......... :mrgreen: :mrgreen: mijn stem.... helemaal voor jou.
enneh rik6230 je zat renecita echt heel dicht op de hielen.
http://500px.com/EelcoVandeKamp

remoss
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door remoss » zo jun 10 2007 5:46 pm

Er staan weer fraaie platen bij hoor. Maar vanaf het begin van deze opdracht heb ik wat met de meiden op rik6230's foto. Die vind ik echt vrolijk, vooral omdat daar de reden van vrolijkheid goed zichtbaar is, ze zitten erin :) Misschien een tikkeltje te donker, maar je hebt mijn stem.

Matchless

Bericht door Matchless » zo jun 10 2007 8:25 pm

Ik stem niet op de persoon die de foto's heeft gemaakt, zoals sommigen wel doen als ik dit topic lees. Nee ik kies voor de kwaliteit van de foto's. Mijn stem gaat dus naar Eddie B.

De oude dame brengt me aan het lachen en vind ik goed belicht. Valt niet altijd mee onder zo'n hoed en met enig tegenlicht. Het kindje met de handen voor de ogen vind ik ook heel sterk, maar ook de laatste foto van de vrouw die omkijkt vind ik erg fraai, met name de wazige achtergrond isloleerd de lach van deze dame goed.

paparazzi

Bericht door paparazzi » zo jun 10 2007 10:59 pm

dame met rijsthoedje van eddieb steekt er met kop en schouders boven uit; geweldige foto! een aziatische glimlach geeft mij altijd 'n warm gevoel, vooral bij die oude mensjes vind ik het heel aandoenelijk

Arabia
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *****
Contacteer:

Bericht door Arabia » zo jun 10 2007 11:06 pm

Ik heb ook voor de glimlachende oude dame gekozen. Heerlijke foto.
De dame in kwestie "gegroefd" door het leven en dan zo'n glimlach.. Top.

Groet'n
Lawrence
Woorden zeggen veel te vaak wat ik niet bedoel...

anjaK

Bericht door anjaK » di jun 12 2007 10:59 pm

Een eeuwigheid niet hier geweest en wat ziet mijn oog..... een weekopdracht!!!! Wat een goed idee zeg!!!! En wat een mooie plaatjes zag ik bij de andere weekopdrachten voorbij komen!!!
Deze week, de eerste keer dat ik stem, gaat mijn stem uit naar EddieB....prachtige foto's en juist die van dat meisje met de handen voor haar gezicht, toen ik die zag, wist ik meteen "da's een winnaar"!!!!
Dus mijn stem gaat naar de foto van Eddie!!!

Lara

Bericht door Lara » do jun 14 2007 7:58 am

EddieB heeft ook een stem van mij gekregen, mesje met varen op het hoofd en handen voor ogen gaf de doorslag
Laatst gewijzigd door Lara op vr jun 15 2007 7:13 am, 1 keer totaal gewijzigd.

renecita

Bericht door renecita » do jun 14 2007 9:59 pm

Ik kon steeds de fot's van Eddie B niet zien, maar vanavond ineens wel. Nu snap ik al die stemmen! De mijne heeft Eddie hierbij ook!

Renecita

PS D80's: bedankt... IK voel me vereerd.

Gesloten

Terug naar “Weekopdracht”