Weekopdracht 08 - Beoordelen foto's
- roel
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Weekopdracht 08 - Beoordelen foto's
Kies in de poll de beste inzending. Je kunt stemmen van 08-06-07 t/m 228-06-07. Tot het begin van de avond van 22-06 kun je stemmen, daarna start de beoordeling van de volgende twee-weekse-opdracht.
Mocht je dat nog niet gedaan hebben, lees eerst de beschrijving en regels van de opdracht: Beschrijving twee-weekse-opdracht
Let wel, het topic is enkel om je keuze te onderbouwen, niet om in discussie te gaan over andermans beoordeling.
Tip: handig om twee browserschermen te openen, één met de foto's en één met de poll. De foto's staan Hier
Mocht je dat nog niet gedaan hebben, lees eerst de beschrijving en regels van de opdracht: Beschrijving twee-weekse-opdracht
Let wel, het topic is enkel om je keuze te onderbouwen, niet om in discussie te gaan over andermans beoordeling.
Tip: handig om twee browserschermen te openen, één met de foto's en één met de poll. De foto's staan Hier
-
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
De eerste foto van Elronno is heel mooi, een lach op het gezicht van dat jongetje die mij meteen aan het lachen maakt. Pretogen. Maar het is een foto die betrekkelijk makkelijk te maken is. Een
ouder-kind relatie geeft veel van dit soort momenten.
Ik kies voor Eddie B.
Voor dat soort foto's heb je veel minder tijd. Er is een sfeertje dat de oude dame en het jonge meisje met haar handen voor haar ogen aan het lachen maakt. Dat sfeertje is er niet snel.
Daar heeft de fotograaf voor gezorgd.
Ronduit prachtig.
ouder-kind relatie geeft veel van dit soort momenten.
Ik kies voor Eddie B.
Voor dat soort foto's heb je veel minder tijd. Er is een sfeertje dat de oude dame en het jonge meisje met haar handen voor haar ogen aan het lachen maakt. Dat sfeertje is er niet snel.
Daar heeft de fotograaf voor gezorgd.
Ronduit prachtig.
- EelcoD7100
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Ik stem niet op de persoon die de foto's heeft gemaakt, zoals sommigen wel doen als ik dit topic lees. Nee ik kies voor de kwaliteit van de foto's. Mijn stem gaat dus naar Eddie B.
De oude dame brengt me aan het lachen en vind ik goed belicht. Valt niet altijd mee onder zo'n hoed en met enig tegenlicht. Het kindje met de handen voor de ogen vind ik ook heel sterk, maar ook de laatste foto van de vrouw die omkijkt vind ik erg fraai, met name de wazige achtergrond isloleerd de lach van deze dame goed.
De oude dame brengt me aan het lachen en vind ik goed belicht. Valt niet altijd mee onder zo'n hoed en met enig tegenlicht. Het kindje met de handen voor de ogen vind ik ook heel sterk, maar ook de laatste foto van de vrouw die omkijkt vind ik erg fraai, met name de wazige achtergrond isloleerd de lach van deze dame goed.
Een eeuwigheid niet hier geweest en wat ziet mijn oog..... een weekopdracht!!!! Wat een goed idee zeg!!!! En wat een mooie plaatjes zag ik bij de andere weekopdrachten voorbij komen!!!
Deze week, de eerste keer dat ik stem, gaat mijn stem uit naar EddieB....prachtige foto's en juist die van dat meisje met de handen voor haar gezicht, toen ik die zag, wist ik meteen "da's een winnaar"!!!!
Dus mijn stem gaat naar de foto van Eddie!!!
Deze week, de eerste keer dat ik stem, gaat mijn stem uit naar EddieB....prachtige foto's en juist die van dat meisje met de handen voor haar gezicht, toen ik die zag, wist ik meteen "da's een winnaar"!!!!
Dus mijn stem gaat naar de foto van Eddie!!!