heb win7
L23 niet herkend
-
jaccodexter
L23 niet herkend
Hallo nieuwe L23 gekocht maar als ik usb aansluit gebeurt er helemaal niks dus kan mn foto's er niet afhalen
heb win7
heb win7
Re: L23 niet herkend
Wat is een L23?jaccodexter schreef:Hallo nieuwe L23 gekocht maar als ik usb aansluit gebeurt er helemaal niks dus kan mn foto's er niet afhalen![]()
heb win7
Willem.
- Galloper
- Forumlid

- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Nee
De Nikon Coolpix L23 is vanaf 24 februari 2011 verkrijgbaar in de kleuren zilver en zwart voor een adviesprijs van € 79.wblink schreef:Wat is een L23?jaccodexter schreef:Hallo nieuwe L23 gekocht maar als ik usb aansluit gebeurt er helemaal niks dus kan mn foto's er niet afhalen![]()
heb win7
- Galloper
- Forumlid

Probeer eens een andere usb poort.jaccodexter schreef:Hallo nieuwe L23 gekocht maar als ik usb aansluit gebeurt er helemaal niks dus kan mn foto's er niet afhalen![]()
heb win7
Geef win7 even de tijd om de L23 te herkennen.
Zat er nog iets als een cd bij? Installeer deze dan op je pc.
- Léon Obers
- Forumlid

- Ervaringsniveau: *****
En heb je de gebruiksaanwijzing al gelezen van de Coolpix L23 op blz 80 en verder ?
Daar staat precies hoe je te werk moet gaan (installeren van de software op bijgeleverde CD + verdere aanwijzingen).
Veder kun je ook het geheugenkaartje uit je camera halen en in een cardreader stoppen aangesloten op de PC.
Daar staat precies hoe je te werk moet gaan (installeren van de software op bijgeleverde CD + verdere aanwijzingen).
Veder kun je ook het geheugenkaartje uit je camera halen en in een cardreader stoppen aangesloten op de PC.
Vriendelijke groet, Léon Obers
Oops, sorry, had niet in de gaten dat ik in het Coopix gedeelte las. Nam aan dat het iets voor op de usb van een camera was.Galloper schreef:De Nikon Coolpix L23 is vanaf 24 februari 2011 verkrijgbaar in de kleuren zilver en zwart voor een adviesprijs van € 79.wblink schreef:Wat is een L23?
Willem.
-
jaccodexter
alles gelezen alles geinstaleerd geen sucsess
heb nog geen geheugenkaartje erin is besteld
staan foto's op het interne geheugen
heb nog geen geheugenkaartje erin is besteld
staan foto's op het interne geheugen
- Galloper
- Forumlid

Kan je eens een andere usb kabel proberen?