RC-zeiljachten op de Braassem

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Hans N

RC-zeiljachten op de Braassem

Bericht door Hans N » zo mar 11 2012 10:45 pm

Heerlijk weer op de Braassem.
RC-zeiljachten, Marblehead-klasse. Dit is een officiële wedstrijdklasse.
Sinds kort kan ik dit ook toevoegen aan het rijtje van mijn hobby's: RC-zweefvliegtuigen, Fotografie en nu ook RC-zeiljachten.
Naast een Marblehead heb ik ook een RC-Laser, een 1:4 versie van de echte Laser.

Afbeelding

MauritsD
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja

Re: RC-zeiljachten op de Braassem

Bericht door MauritsD » zo mar 11 2012 11:29 pm

Leuk Hans!

We delen in ieder geval 3 hobbies samen :D
"Er zij licht; en er was licht." (Genesis 1:3)
Nikon heeft daar mooi op ingespeeld !

jac49
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door jac49 » ma mar 12 2012 9:27 am

Een mooie plaat,maar zou een polarisatiefilter hier niet van voordeel zijn geweest , gezien het water en de lucht?
Jac.
Je ziet vaak wel iets honderd keer-duizend keer,voor je het de allereerste keer werkelijk ziet.

Hans N

Bericht door Hans N » ma mar 12 2012 7:37 pm

Jac,
ik heb er een goedkoop filter opzitten ter bescherming van de lens, maar de foto is ook genomen met de zon op "2-uur"stand.
Qua beschikbare ruimte (anderen niet in de weg te lopen) op de steiger had ik niet zoveel keuze, en verderop stond weer hoog riet.

Nog tips voor een kwalitatief redelijk goed polarisatiefilter tegen een redelijke, zodat je 'm ook nog eens uit handen kan laten vallen op het grind?
Tenminste dat soort dingen gebeuren mij, nog steeds :-)

jac49
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door jac49 » ma mar 12 2012 8:00 pm

Hans N schreef:Jac,
ik heb er een goedkoop filter opzitten ter bescherming van de lens, maar de foto is ook genomen met de zon op "2-uur"stand.
Qua beschikbare ruimte (anderen niet in de weg te lopen) op de steiger had ik niet zoveel keuze, en verderop stond weer hoog riet.

Nog tips voor een kwalitatief redelijk goed polarisatiefilter tegen een redelijke, zodat je 'm ook nog eens uit handen kan laten vallen op het grind?
Tenminste dat soort dingen gebeuren mij, nog steeds :-)
Ik heb zelf een paar in prima staat zijnde filters (ook een polarisatiefilter)na een oproep hier van forum-clubleden gekocht , en dat voor zeer acceptabele prijzen. :D
Jac.
Je ziet vaak wel iets honderd keer-duizend keer,voor je het de allereerste keer werkelijk ziet.

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”