Nieuwe beauty Sessie

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.
Plaats reactie
RvDam
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Nieuwe beauty Sessie

Bericht door RvDam » vr mar 16 2012 8:57 pm

Afgelopen zondag hebben we met drie meiden en onze visagist Eline des Bouvrie weer een fotosessie gedaan. Voor elke dame hadden een we vooraf bedachte foto in gedachte en we zijn geslaagd om deze ook op de foto vast te leggen.

Bij onderstaande twee foto's hadden we een uitstraling en pose van te voren bedacht en zijn net zo lang bezig geweest tot we dit voor elkaar hadden.
Afbeelding

Afbeelding

Bij de laatste hebben we een serie gemaakt. We hebben ons laten inspireren door de Nina Ricci reclame Sunday Girl. Met de belichting hebben we rekening gehouden met het idee dat we haar uit moeten knippen en in een andere achtergrond plakken. De foto die we hier plaatsen is één foto uit de serie. Als de serie klaar is, we moeten nu achtergronden gaan maken en haar erin plakken, zullen we deze plaatsen.
Afbeelding
Gelieven mijn foto's niet bewerken.....

jettiny
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Re: Nieuwe beauty Sessie

Bericht door jettiny » vr mar 16 2012 11:31 pm

Heerlijke scherpe foto's, daar hou ik van.
Mooi van kleur.
Toch spreken mij de foto's 1 en 2 niet echt aan, waarvan 2 voor mij echt de minste is van de serie, maar ik kan niet zeggen wat het is.
Foto 3 vind ik de mooiste, maar daar mis ik toch dat stuk haar aan de onderzijde.
Dat vind ik jammer, en bovendien zie ik een vlekje bij haar voorhoofd op de sensor of objectief.

Vrgr
Tiny

MauricevdL
Forumlid
Forumlid

Bericht door MauricevdL » za mar 17 2012 1:30 pm

jettiny schreef: ... waarvan 2 voor mij echt de minste is van de serie, maar ik kan niet zeggen wat het is.
Ik denk dat op foto 2 de pose niet goed werkt door de schouder die naar voren staat. Het lijkt nu een wat disproportioneel (lees groot) hoofd.
De functie van de waterdruppels op haar rug zie ik niet echt.
Wat mij wel bevalt is dat de beweging van het haar mooi gevangen is.

Probeer ook eens wat het effect is als de meiden een keer wél in de camera kijken. Bij foto 1 en 2 kan het nog "dromerig" wegkijken lijken, maar bij foto 3 ziet het model iets wat wij niet zien.

RvDam
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door RvDam » za mar 17 2012 2:08 pm

Bedankt voor de reacties.

De waterdruppels hebben ook geen functie behalve experimenteren. Voor mij hoeft ook niet alles een functie te hebben.

Zoals ik al in mijn inleiding aangaf moet bij foto 3 de achtergrond nog gewijzigd worden. Ik denk dat dan wel duidelijk is waar ze naar kijkt. Alleen is dit de eerste keer dat ik zoiets probeer dus kan het wel ff duren voordat dit zover is.
Gelieven mijn foto's niet bewerken.....

Plaats reactie

Terug naar “Fotobespreking”