Ik heb inmiddels al meer dan 9000 foto's op mijn pc staan. Niet echt overzichtelijk meer. Ik ben op zoek naar een programma waar ik het overzicht weer een beetje in terug moet zien te krijgen. Gaarne tips

Ik bewaar ook wel foto's die me op dat moment niet aanspreken. ze moeten wel gelukt zijn, natuurlijk. Ik schiet ook een boel activiteiten in de wijk en voor het buurtblad is zo'n archief soms heel plezierig. Niet alleen om eens een foto van een bepaalde activiteit te hebben, maar ook om eens een foto van een vrijwilliger van de buurtvereniging in actie te hebben, bij een jubileum ofzo.Robin schreef:Bewaren jullie daarbij alle foto's of ook foto's die je niet aanspreken/nietszeggend zijn op dat ogenblik ?
Ik gebruik Microsoft Photo Info voor het toevoegen van Titel, auteur en copyright tags.Robin schreef: Niemand die software voor tags of archievering gebruikt ?
Vooral software die bestandsinformatie kan toevoegen is makkelijk lijkt me. Dus je homepage / e-mail/ lens die gebruik is etc etc