handleiding SB 910

Discussies over flitsers
Plaats reactie
Toon

handleiding SB 910

Bericht door Toon » wo apr 11 2012 3:42 pm

Hallo, is er iemand die mij een digitale handleiding van deze flitser per e-mail kan opsturen? Heb hem in het Pools gekregen :-) en blijkbaar heeft verkopen geen handleiding in het Nederlands. URL is natuurlijk ook goed. Thanks!
Heb hem ondertussen via Nikon verkregen: http://www.nikonsupport.eu/europe/Manua ... _Nl_02.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door Toon op wo apr 11 2012 4:08 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Goodje

Re: handleiding SB 910

Bericht door Goodje » wo apr 11 2012 3:50 pm

Vragen aan de winkel waar je hem heb gekocht of is het via, via import goedkopia gekocht??? :wink2:

J.Hoes
Forumlid
Forumlid

Bericht door J.Hoes » wo apr 11 2012 3:55 pm

Welkom op het forum.
Nikonusa heeft een aantal handleidingen digitaal beschikbaar. Zullen alleen niet zijn af te drukken.
http://support.nikonusa.com/app/answers ... a_id/13948

Groet Hans.

Aanvullend: Nikon.nl is iets krenteriger, daar moet je eerst aanmelden en product registreren.

Toon

Bericht door Toon » do apr 12 2012 12:06 pm

De Nederlandse verkoper beweert geen Nederlandse handleidingen te hebben voor deze flitser enkel Poolse. Leve Europa zonder grenzen :-). Nu heb ik wel de URL gekregen van Nikon naar de Nederlandstalige handleiding maar om deze af te printen is er een paswoord nodig en deze willen ze niet geven. Auteurs rechterlijk beschermd :-). Ik mag m'n Poolse handleiding opsturen naar Ierland en met wat geluk krijg een Nederlandse handleiding in retour. Pfff... van efficiëntie en kostenbesparing gesproken. Tenzij iemand mij alsnog kan helpen met een afdrukbare handleiding???
Groetjes uit België

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Patrick » do apr 12 2012 12:14 pm

Volgens mij is er een omruilregeling voor Europese handleidingen bij Nikon NL. Zoek even op dit forum. Of beter nog: neem contact op met Nikon of zoek op hun site!
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Jur
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Jur » do apr 12 2012 12:59 pm

Patrick schreef:Volgens mij is er een omruilregeling voor Europese handleidingen bij Nikon NL. Zoek even op dit forum. Of beter nog: neem contact op met Nikon of zoek op hun site!
Inderdaad, maar dat betekent dat de originele handleiding naar Nikon Manual Exchange Service in Ierland moet worden opgestuurd!

KLIK
Jur

Plaats reactie

Terug naar “Flitsers”