Giraffe in Blijdorp
Re: Giraffe in Blijdorp
Lijkt me een gevalletje "Andre van Duin" lol... Daar hebben er meer last van in Blijdorp, fotografeer volgende keer de mannetjes ijsbeer maar eens in Blijdorp 

Haha ja daar heb ik er ook nog een leuke van!

(tegen de zon in en gecropt, dus mindere kwaliteit, maar daar gaat het even niet om (: )
(tegen de zon in en gecropt, dus mindere kwaliteit, maar daar gaat het even niet om (: )
LoL, lekker relaxed! ... Zijn scheve bek zie je zo niet maar wie geeft daar nog om.
Als je er geen probleem mee hebt wil ik wel een foto erbij zetten van hem.

Als je er geen probleem mee hebt wil ik wel een foto erbij zetten van hem.
Ik heb ook echt met plezier naar die dieren staan kijken, stelletje clowns!
Ben benieuwd naar je foto!

Ben benieuwd naar je foto!
Denk dat er met hem iets gebeurt is. Een gebroken kaak gehad oid.

Op die foto zie je het inderdaad heel duidelijk! Begin nu eigenlijk te twijfelen of we wel dezelfde beer op de foto hebben...
Even alle foto's opnieuw bekeken en toch is het hem wel.
Overigens wel een hele mooie foto!
Even alle foto's opnieuw bekeken en toch is het hem wel.

Ja het is echt dezelfde hoorxNicole schreef:Op die foto zie je het inderdaad heel duidelijk! Begin nu eigenlijk te twijfelen of we wel dezelfde beer op de foto hebben...
Even alle foto's opnieuw bekeken en toch is het hem wel.![]()

Nadeel? Lijkt me juist een voordeel!Steven schreef:Ja het is echt dezelfde hoorxNicole schreef:Op die foto zie je het inderdaad heel duidelijk! Begin nu eigenlijk te twijfelen of we wel dezelfde beer op de foto hebben...
Even alle foto's opnieuw bekeken en toch is het hem wel.![]()
Overigens wel een hele mooie foto!Nadeel als je heel vaak in Blijdorp komt, dan herken je de dieren op een gegeven moment
Maar ik kom er echt nauwelijks, dus ik weet het niet.