Goed meten, Rene was zo vriendelijk om even als topmodel te poseren en te helpen met de belichting.....

En dank aan onze modellen:
Samm, Liza en Denize....

@ John: Als ik had geweten dat je mijn foto op het forum zou plaatsen had ik m'n haar vanmorgen even netjes in model gebracht...John Hoenen schreef:Kijk...zo begint het hè....
Goed meten, Rene was zo vriendelijk om even als topmodel te poseren en te helpen met de belichting.....![]()
Mieke hoefde voor mij niet verveeld te kijken. Dat was voor de foto van Hans en ik wil zeker geen kopie van iemand anders z'n foto proberen te maken.gvdnberg schreef:Yvonne en John (dames eerst dat weet je) mijn complimenten voor jullie inzet en opzet van deze middag!!
John je hebt een prima kantoor gekozen voor middagen zoals deze! Ik heb met heel veel plezier gekeken, geluisterd en geprobeerd om ook wat foto's te maken.
Mijn hartelijke dank voor een fijne middag, zeker voor herhaling vatbaar.
@ Leon: mooie zwart/wit serie Leon, erg mooi!
@ Genster: sommige foto's verwachtte ik al.......![]()
@ Galloper: mooie foto van Mieke, niet verveeld door te weinig werk, maar eerder de baas die in gedachten is over de volgende stap.
@ Galloper en Genster: bedankt voor de gezellige reizen, heen en terug. En de volgende keer? zeker weer een biertje om na te praten!!