Bericht
door jac49 » vr apr 20 2012 10:00 am
Een mede cursist van Gisela is aangehouden op het station tijdens het fotograferen er van , zijn persoons gegevens zijn gecontroleerd en opgeschreven er is ook gevraagd naar zijn mail-adres .
Een boete heeft hij niet gekregen maar verder fotograferen , mocht niet.
Wat schets zijn verbazing ; na een paar dagen kreeg hij een mail ,waarin stond dat als er foto's afkomstig van hem en van het station op het internet zouden verschijnen , hij een geldboete van schrik niet 1500 euro opgelegd zou krijgen.
Hoe het nou precies zit met fotograferen op het station weet ik verder ook niet , ik zal proberen dat te achterhalen en dan hierover berichten.
Het gevoel van woudew kan ik niet helemaal delen ,die morgen dat wij er waren ,waren er tientallen mensen met van die gele hesjes aan het poetsen en aan het opruimen :het viel echt op dat het er zo veel waren: het zag er dan ook spik en span uit ,en dat in een wel heel schril contrast met de buurt en omgeving waar het station staat ,zelf denk ik dat Luik hard aan zijn imago van een beetje verpauperde stad aan het werken is .
Jac.
Je ziet vaak wel iets honderd keer-duizend keer,voor je het de allereerste keer werkelijk ziet.