Mocht de camera vallen of uit m'n handen getrokken worden zit hij nog om m'n pols...
Ben er blij mee

(gemaakt met Iphone en Instagram)
Ik schrok al dat hier de eerste testfoto gemaakt met de Nikon D3200 getoond werd.Niels schreef: (gemaakt met Iphone en Instagram)
Haha, ik heb niet de nieuwste Nokia 808 met 42 MPLéon Obers schreef: Ik schrok al dat hier de eerste testfoto gemaakt met de Nikon D3200 getoond werd.
ThanksSkippy schreef:Luek gedaan, gaat wel het oppervlak van je camera beschadigen denk ik.
Ik gebruik op geen van mijn camera's een nekriem, altijd een polsband. Veel prettiger vind ik.
Voor mijn D700 heb ik een Optech Wrist Strap, zelfde idee.
Idee is goed inderdaad ook ik zou zeggen vervang hem door een kunststof karabijn lijkt mij steviger.nukkie53 schreef:Idee is goed, Ik ben bang dat de AH sleutelhanger het gaat begeven. Deze is berekend op het gewicht van het muntje en niet op een Nikon.
Krast in ieder geval minder!a vgastel schreef:Idee is goed inderdaad ook ik zou zeggen vervang hem door een kunststof karabijn lijkt mij steviger.nukkie53 schreef:Idee is goed, Ik ben bang dat de AH sleutelhanger het gaat begeven. Deze is berekend op het gewicht van het muntje en niet op een Nikon.