Ik zit net even het boekje van de d200 door te lezen, omdat ik mijn afstandbediening van de d70 wilde gebruiken. Maar ik kan helemaal geen info vinden over een infra rood sensor op de d200 ..
hebben ze die er af gelaten ?????
weet iemand een alternatief om bulb opnames te maken. dwz een keer drukken op de ab > sluiter open, nog een keer drukken > sluiter dicht.
mag ook met een kabeltje zijn...
Leon
ook afstandbediening.. maar dan infrarood
En nee, Bulb werkt zo : drukken = sluiter open, loslaten = sluiter dicht.
Met een kabel bediening MC-30 heb je een 'lock' knopje waarmee je het indrukken kunt vastzetten en dus heel lange tijdsopnamen kunt maken. De meer geavanceerde afstandsbediening MC-36 kun je electronisch instellen op iedere gewenste tijd.
Met een kabel bediening MC-30 heb je een 'lock' knopje waarmee je het indrukken kunt vastzetten en dus heel lange tijdsopnamen kunt maken. De meer geavanceerde afstandsbediening MC-36 kun je electronisch instellen op iedere gewenste tijd.
Gevonden op marktplaats: (zoeken: afstandsbediening d200)
"Draadloze RF afstandsbediening waarmee u van alle kanten uw Nikon (digitale) camera kunt bedienen.
In tegenstelling tot de Infrarode afstandsbediening (ML-L3), die werkt met het op de voorkant van de camera (indien aanwezig!) IR oogje, werkt deze afstandsbediening via een ontvanger in de draadremote-ingang (a la MC-30). De zender kan daarna via een 16-kanaals RF signaal van alle richtingen tot 10m afstand de camera bedienen.
Zowel scherpstellen, afdrukken als bulb-mode is beschikbaar, zonder in de IR-mode van uw camera te hoeven zitten.
Geschikt voor
-Nikon F6, F5, F100, F90, F90X
-Nikon D1, D1H, D1X, D2, D2H, D2X, D200
-Kodak DSC-14n, Fuji S3 Pro
En overal waar de MC-30 draadremote past.
Natuurlijk inclusief de benodigde batterijen 23A en CR2.
Vaste prijs is 42,95 incl. standaard brievenbuszending, garantie en BTW.
Mail voor meer info, altijd reactie!! "
"Draadloze RF afstandsbediening waarmee u van alle kanten uw Nikon (digitale) camera kunt bedienen.
In tegenstelling tot de Infrarode afstandsbediening (ML-L3), die werkt met het op de voorkant van de camera (indien aanwezig!) IR oogje, werkt deze afstandsbediening via een ontvanger in de draadremote-ingang (a la MC-30). De zender kan daarna via een 16-kanaals RF signaal van alle richtingen tot 10m afstand de camera bedienen.
Zowel scherpstellen, afdrukken als bulb-mode is beschikbaar, zonder in de IR-mode van uw camera te hoeven zitten.
Geschikt voor
-Nikon F6, F5, F100, F90, F90X
-Nikon D1, D1H, D1X, D2, D2H, D2X, D200
-Kodak DSC-14n, Fuji S3 Pro
En overal waar de MC-30 draadremote past.
Natuurlijk inclusief de benodigde batterijen 23A en CR2.
Vaste prijs is 42,95 incl. standaard brievenbuszending, garantie en BTW.
Mail voor meer info, altijd reactie!! "