Bewerking Nik Color Efex plus Lightroom.

wblink schreef:Oh, Ahhh en in je eigen garage nog wel. Was je de winterbanden aan het vervangen?
Zag toevallig net op NG "The making of" dit beest.
Leuke is dat m'n Nikon V1 hier OOK in past.
Morgen toch maar weer even bij de dealer langs:
Die 2e hands Opeldealer in het dorp, anders kom ik er nooit vanaf.
Mooie plaat!
Hallo Frank, ja ik moest even wat creatiefs met het plafond en de achterwand doenfrankreiz schreef:Ha Luc, dat is een mooie foto geworden. Was al benieuwd waarmee je zou komen. Strakke bewerking
Dank Frank. Het in de nabewerking aangebrachte misteffect is een "noodzaak" vanwege het storende ruitpatroon van het plafond en de structuur van de achterwand. M.b.t de wielen, wij waren te gast in een voor bezoekers geopende showroom. Onder die omstandigheden wil ik liever niet de setting naar mijn hand zetten.Frankie schreef:Erg gafe bewerking weer, mooi in de lijn met je eerder geplaatste R8 detailfoto. Dit monochrome blauw versterkt de lijnen en vlakken en het zwart blijft strak: prachtig. Het idee achter het contrastverloop snap ik maar vind ik hier te opvallend aanwezig. De wielen zou ik even weggerold hebben.
Ik ben gek op zulke mooie auto's. Rij zelf echter een Opel Corsa. Kleintje, niet meer nodig, Mn de bagageruimte van zo'n R8 is NOG veel kleiner. Veel meer dan een V1-uitrusting pas daar niet in!Skippy schreef:wblink schreef:Leuke is dat m'n Nikon V1 hier OOK in past.
Morgen toch maar weer even bij de dealer langs:
Die 2e hands Opeldealer in het dorp, anders kom ik er nooit vanaf.
Mooie plaat!Ik begrijp niet al je tekst m.n. over de V1 en de Opel-dealer maar bedankt Willem!