2 x dochter

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Martin

2 x dochter

Bericht door Martin » di mei 08 2012 8:38 pm

Hier nog maar eens enkele foto's van mijn dochter.

1.

Afbeelding

2.

Afbeelding

JacTrum
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Re: 2 x dochter

Bericht door JacTrum » di mei 08 2012 9:01 pm

Ik vind dat je een mooie dochter hebt! :-) Bij foto 1 zou ik er de voorkeur aan geven het hoofd iets meer naar rechts in beeld te brengen. En voor beide foto's geldt dat de ogen iets te donker zijn.
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910

Martin

Bericht door Martin » di mei 08 2012 9:04 pm

JacTrum schreef:Ik vind dat je een mooie dochter hebt! :-) Bij foto 1 zou ik er de voorkeur aan geven het hoofd iets meer naar rechts in beeld te brengen. En voor beide foto's geldt dat de ogen iets te donker zijn.
Dank je jack, ik zal ze de volgende keer wat oplichten.

Martin

Bericht door Martin » di mei 08 2012 9:28 pm

Zelfontspanner schreef: (de moeder moet wel heel knap zijn :wink: )
Hmm hoe moet ik dit opvatten :?

Martin

Bericht door Martin » di mei 08 2012 9:33 pm

Zelfontspanner schreef:
martin65 schreef:
Zelfontspanner schreef: (de moeder moet wel heel knap zijn :wink: )
Hmm hoe moet ik dit opvatten :?
Het is een knappe dochter. Dat moet toch ergens vandaan komen. :wink: :wink:
Ja van mij natuurlijk :mryellow: :mryellow:

jettiny
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door jettiny » di mei 08 2012 10:13 pm

:lol: Behoorlijk (leuk) off topic. :D

Mooie dochter inderdaad, en ze vind het leuk voor de camera, dus een model voor een hele lange tijd schat ik zo. :D
Geen beoordelingenplaatsing, maar vind je het erg als ik zeg dat ze ook iets lichter mochten van mij ?
Maar een heel klein beetje.
Voornamelijk foto 1, en het bandje pakt iets teveel aandacht IMO.
Maar ik weet van mijn laatste shoot van een meisje dat het heel gevoelig kan liggen als je er wat van zegt.
Ze werd wat onzekerder, zij zag dat aan de foto's ( ik niet), en nu is alles de digitale prullenbak in gegaan. :(
Veel tijd/geld en moeite in gestoken, foetsie alles voor niks geweest behalve leergeld en ervaring.

Vrgr
Tiny

Martin

Bericht door Martin » di mei 08 2012 10:26 pm

jettiny schreef::lol: Behoorlijk (leuk) off topic. :D

Mooie dochter inderdaad, en ze vind het leuk voor de camera, dus een model voor een hele lange tijd schat ik zo. :D
Geen beoordelingenplaatsing, maar vind je het erg als ik zeg dat ze ook iets lichter mochten van mij ?
Maar een heel klein beetje.
Voornamelijk foto 1, en het bandje pakt iets teveel aandacht IMO.
Maar ik weet van mijn laatste shoot van een meisje dat het heel gevoelig kan liggen als je er wat van zegt.
Ze werd wat onzekerder, zij zag dat aan de foto's ( ik niet), en nu is alles de digitale prullenbak in gegaan. :(
Veel tijd/geld en moeite in gestoken, foetsie alles voor niks geweest behalve leergeld en ervaring.

Vrgr
Tiny
Dank je Tiny.

Je mag gewoon alles zeggen wat je ervan vind hoor.

Inderdaad dat bandje stoort mij ook iets.

Ik vind niet dat ze lichter moeten de foto's, maar dat kan per scherm verschillen weet ik uit ervaring.

En ja je moet met zo'n model wel een beetje oppassen wat je zegt. :wink:

jac49
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door jac49 » wo mei 09 2012 10:39 pm

Vindt het prachtige foto's van een hele mooie vrouw ,en het lijkt me niet makkelijk om je eigen dochter te fotograferen?
Jac.
Je ziet vaak wel iets honderd keer-duizend keer,voor je het de allereerste keer werkelijk ziet.

Martin

Bericht door Martin » wo mei 09 2012 11:08 pm

jac49 schreef:Vindt het prachtige foto's van een hele mooie vrouw ,en het lijkt me niet makkelijk om je eigen dochter te fotograferen?
Jac.
Dank je Jac!

Het is afhankelijk hoeveel zin ze heeft om gefotografeerd te worden en dat kan met enkele seconden veranderen. :lol:

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”