camera rugzak
camera rugzak
Ik heb op dit moment de Lowe Pro Slingshot 200AW. Prima tas, meeste kan erin (alleen niet mijn 70-200 van Sigma), maar dat is het dan ook. In het najaar ga ik naar Peru, onder andere Inca Trail lopen. Ik wil dan een tas waarin zowel fotoapparatuur als wat extra spulletjes kunnen. Nu heb ik een paar op het oog:
- Tamrac Adventure 6 (of 7) (€ 89)
- Lowe Pro Orion (€ 86)
- Lowe Pro Rover AW II (€ 140)
Heeft iemand ervaring met bovengenoemde tassen? Voor-/nadelen? Of heeft iemand een tip voor een andere tas? Budget is maximaal 150 euro. Hij moet waterbestendig zijn (regen) en tegen een stootje kunnen.
Alvast bedankt voor de reacties!
Groet,
Wouter
- Tamrac Adventure 6 (of 7) (€ 89)
- Lowe Pro Orion (€ 86)
- Lowe Pro Rover AW II (€ 140)
Heeft iemand ervaring met bovengenoemde tassen? Voor-/nadelen? Of heeft iemand een tip voor een andere tas? Budget is maximaal 150 euro. Hij moet waterbestendig zijn (regen) en tegen een stootje kunnen.
Alvast bedankt voor de reacties!
Groet,
Wouter
Ik ben helemaal gelukkig met mijn NaneuPro Alpha, kostte me slechsts 50 Euro en er kan in/aan:
Body met grip en telelens (70-200 geen probleem)
Drie extra lenzen
Flitser
filters en aanverwante rommel
Statief
Genoeg kleding voor een weekend weg
Leesvoer voor een heel weekend
Groeten,
Remco
O ja, spatwaterdicht en de camera zit zo diep in de tas dat hij nooit nat zal worden.
Zie ook:
http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... hlight=tas
Body met grip en telelens (70-200 geen probleem)
Drie extra lenzen
Flitser
filters en aanverwante rommel
Statief
Genoeg kleding voor een weekend weg
Leesvoer voor een heel weekend
Groeten,
Remco
O ja, spatwaterdicht en de camera zit zo diep in de tas dat hij nooit nat zal worden.
Zie ook:
http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... hlight=tas
tassen keuze.
Wouter,
De Lowepro Rover Aw is er ook in Plus , deze is iets groter dan de AW II en daar past je 200 mm wel in.
Draagt comfortabel en je statief kan op beide rugzakken prima mee gesjouwt worden.
(Je budget gaat met de Plus wel helemaal op.)
Suc7 Cor.
De Lowepro Rover Aw is er ook in Plus , deze is iets groter dan de AW II en daar past je 200 mm wel in.
Draagt comfortabel en je statief kan op beide rugzakken prima mee gesjouwt worden.
(Je budget gaat met de Plus wel helemaal op.)
Suc7 Cor.
- ton
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Dag wouter ik heb zelf een Delsey pro en daar past een D200 + 80-400 met zonnekap makkelijk in , plus flitser , laptop en alles wat ik nodig heb , hij is spatwater dicht en ik kan er een regenhoes overheen trekken als het erg slecht weer word die zit onderin , de prijs weet ik zo niet meer .
Groeten Ton .
Groeten Ton .
Groeten Ton .
Heb zelf de Lowe Pro Rover AW en dat is een lekker formaat! Zit ook goed stevig en is net niet te groot/zwaar. Had eerst het zelfde type, maar dan een maat groter (Rover AW Plus), maar daarmee kreeg ik last van m'n rug. Dus die heb ik voor 125 euro doorverkocht en heb vanuit Amerika dit model mee laten brengen voor omgerekend 87 euro.
Yep!paparazzi schreef:jij bent 'n man zeker???De Put schreef:Genoeg kleding voor een weekend weg![]()
@ Wouterboon: winkel weet ik niet, wel weet ik dat ik er inmiddels kilometers mee gelopen heb zonder problemen. De schouderbanden zijn perfect, de heupband gebruik ik minder (iets teveel buik waardoor hij boven mijn navel komt

Uitbreidbaar is hij niet, maar een statief kun je er aan hangen.
Wordt het kampeermateriaal door dragers meegenomen en hoef je alleen je eigen spullen mee te nemen?
Hoeveel daagse trekking ga je doen? Ga je onderweg kunnen opladen (zonne-energiegevalletje) Tijdens de trekking zelf zul je geen honderden foto's schieten (zwaar lopen wegens hoogte en blubber en dus achterop raken als je elke keer je camera uit je rugzak moet halen) maar als je bij Macchu Picchu aankomt moet alles wel paraat zijn natuurlijk!
Hoeveel daagse trekking ga je doen? Ga je onderweg kunnen opladen (zonne-energiegevalletje) Tijdens de trekking zelf zul je geen honderden foto's schieten (zwaar lopen wegens hoogte en blubber en dus achterop raken als je elke keer je camera uit je rugzak moet halen) maar als je bij Macchu Picchu aankomt moet alles wel paraat zijn natuurlijk!