Nikon Nikkor zoom 17-35mm 2.8D ed if lens
Nikon Nikkor zoom 17-35mm 2.8D ed if lens
Ik heb deze lens vandaag gekocht voor mijn dochter als aanvulling op haar D80 kitlens. Helaas snap ik niet veel van jullie technische verhalen. Heb ik nu een goede lens gekocht voor zoom.
Overigens wel 2e hands gekocht(800 euro). Heb ik hier goed aan gedaan?
Snap nml niet waar alle termen voor staan, zoals if. Inmiddels wel begrepen dat ED goed was en met het glas te maken had.
Graag wat advies voor deze dummy.
gr Sandra
Overigens wel 2e hands gekocht(800 euro). Heb ik hier goed aan gedaan?
Snap nml niet waar alle termen voor staan, zoals if. Inmiddels wel begrepen dat ED goed was en met het glas te maken had.
Graag wat advies voor deze dummy.
gr Sandra
- Arabia
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Sandra, de lens die je aangeschaft hebt is een hele goede lens.
Deze lens valt echter niet in de categorie zoom. Dit is een groothoek lens.
Zoom lenzen zijn lenzen > 100mm en meer...
Maar niettemin een hele goede en mooi(J)e lens voor je dochter !!
Goede aankoop want dit is een kwalitatief zeér goede lens.
Groet'n
Lawrence
Deze lens valt echter niet in de categorie zoom. Dit is een groothoek lens.
Zoom lenzen zijn lenzen > 100mm en meer...
Maar niettemin een hele goede en mooi(J)e lens voor je dochter !!
Goede aankoop want dit is een kwalitatief zeér goede lens.
Groet'n
Lawrence
Woorden zeggen veel te vaak wat ik niet bedoel...
Bedankt voor jullie snelle antwoorden! Fijn dat ik er goed aangedaan hebt.
Dankzij jullie site een beetje zitten gluren wat ik moest kopen maar was een beetje bang of ik het niet verkeerd had gedaan.
De prijs vond ik zelf wel erg goed , met garantie. Het waas niet de bedoeling maar nieuw zijn ze zo duur!!!!!!!! Dat ik vandaag voor de bijl ging met deze aanbieding.
gr Sandra
Dankzij jullie site een beetje zitten gluren wat ik moest kopen maar was een beetje bang of ik het niet verkeerd had gedaan.
De prijs vond ik zelf wel erg goed , met garantie. Het waas niet de bedoeling maar nieuw zijn ze zo duur!!!!!!!! Dat ik vandaag voor de bijl ging met deze aanbieding.
gr Sandra
Overigens is de prijs van 800 euro een zeer nette prijs als alle papieren, doos, etc erbij zitten. Dan is hij 930 euro waard. Zonder papieren, etc natuurlijk minder.
Let er wel op dat de SWM geen peiepende geluiden maakt, want dan is deze binnenkort aan vervanging toe en dat kost een duit.
Geen piepende geluiden! Kreeg de zonnekap en uv filter er ook nog bij omdat hij hem te laat opstuurde! Doos en garantiepapieren ook!
Let er wel op dat de SWM geen peiepende geluiden maakt, want dan is deze binnenkort aan vervanging toe en dat kost een duit.
Geen piepende geluiden! Kreeg de zonnekap en uv filter er ook nog bij omdat hij hem te laat opstuurde! Doos en garantiepapieren ook!