Belangrijk voor de D7000, D800(E) en nikon 1V1!!

Discussies over al het andere dat je bij fotografie nodig hebt. Denk aan tassen, filters, etc.
Gesloten
maaike
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Belangrijk voor de D7000, D800(E) en nikon 1V1!!

Bericht door maaike » ma mei 14 2012 1:43 am

Misschien roep ik iets wat bij de gebruikers van deze camera's al lang en breed bekend is, maar kon er zo op het eerste gezicht niet over vinden en ook niet met de zoekfunctie en lijkt me wat geen kwaad kan meermalen onder de aandacht te brengen;
Nikon meld dat batterijen van de D7000, D800, D800E en nikon 1V1 met een bepaald serienummer foutief zijn en schade aan je camera kunnen veroorzaken!!
Heb je een foutief exemplaar, krijg je een nieuwe goede batterij, lees volgende url om te checken of je een foutieve versie hebt;

https://nikoneurope-nl.custhelp.com/app ... a_id/52334
Een beetje van mezelf...en een beetje van nikon

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Re: Belangrijk voor de D7000, D800(E) en nikon 1V1!!

Bericht door Patrick » ma mei 14 2012 1:57 am

maaike schreef:Misschien roep ik iets wat bij de gebruikers van deze camera's al lang en breed bekend is, maar kon er zo op het eerste gezicht niet over vinden en ook niet met de zoekfunctie en lijkt me wat geen kwaad kan meermalen onder de aandacht te brengen;
Nikon meld dat batterijen van de D7000, D800, D800E en nikon 1V1 met een bepaald serienummer foutief zijn en schade aan je camera kunnen veroorzaken!!
Heb je een foutief exemplaar, krijg je een nieuwe goede batterij, lees volgende url om te checken of je een foutieve versie hebt;

https://nikoneurope-nl.custhelp.com/app ... a_id/52334
We hebben zelfs al een paar duplicaten afgesloten, dus je bent niet de eerste. We houden het bij één draadje hierover: deze...

Dank voor het melden!
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Gesloten

Terug naar “Overige fotoapparatuur”