nieuwe body kopen (D7000)
vr, 24 dec 2010 2:30 dit is de datum dat ik hier voor het laatst geschreven heb
Overigens wel heeel veeel gelezen Jan R is in mijn beleving een van de eerste die een D7000 kocht en er regelmatig over schreef.
Veel van zijn coment gelezen en opgeslagen achter mijn ogen.(bedankt)
Morgen is het dan zo ver, en ga ik een nieuwe camera body van het type D7000 kopen, wat daar verder bij komt hangt van de prijs af.
Kaarten Sandisk 16 G/ class10 /30mb/sec 2x
1 extra accu en misschien een grip
Het zou mooi zijn als er een lensje bij kan 16/85 DX ED VR van nikon.
Verder maar eens kijken wat het gaat worden bij camera land.
Want wat zijn er toch slechte winkels/verkopers tegenwoordig.
Mijn eerdere bericht is denk ik terecht verwijderd door Roelof forum beheerder heb het bericht nu veranderd en hoop dat het zo wel mag.
Mijn oprechte excuus voor mijn Enthousiasme;-).
Mijn centjes eindelijk bij elkaar gespaard als wao er.
Grtjs Hagasan
Overigens wel heeel veeel gelezen Jan R is in mijn beleving een van de eerste die een D7000 kocht en er regelmatig over schreef.
Morgen is het dan zo ver, en ga ik een nieuwe camera body van het type D7000 kopen, wat daar verder bij komt hangt van de prijs af.
Mijn eerdere bericht is denk ik terecht verwijderd door Roelof forum beheerder heb het bericht nu veranderd en hoop dat het zo wel mag.
Grtjs Hagasan
- Wolf
- Forumlid
- Ervaringsniveau: **
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Re: nieuwe body kopen (D7000)
Die extra accu zou ik achterwege laten. Ten eerste is ie best duur en ten tweede ik heb na een dag plaatjes schieten nog geen lege accu.
Geheugenkaartjes kan je meestal het beste (voordeligste) online kopen.
Geheugenkaartjes kan je meestal het beste (voordeligste) online kopen.
- MauritsD
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Goed plan hagadan
Met 1 accu doe Ik 1300 shots
via tapatalk
Met 1 accu doe Ik 1300 shots
via tapatalk
"Er zij licht; en er was licht." (Genesis 1:3)
Nikon heeft daar mooi op ingespeeld !
Nikon heeft daar mooi op ingespeeld !
en eventueele video opnamen, loopt dat een hele dag op 1 accu ?
Misschien kunnen jullie ook zeggen wat de laad tijd isvan een leeggetrokken accu?
is deze met een uur weer vol of ben je 3 uur kwijt ?
zo meteen eerst naarde tanden beul en dan gaan we er voor
!!
Misschien kunnen jullie ook zeggen wat de laad tijd isvan een leeggetrokken accu?
zo meteen eerst naarde tanden beul en dan gaan we er voor

- pveenstra
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Daar ga je heel veel plezier aan beleven, de D7000 is een prima camera!
Hartelijke groet,
Peter Veenstra
Peter Veenstra
- jan
- Bestuurslid
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Laadtijd ca 2-uur. Vroeger toen ik klein was kreeg ik ook altijd een kadootje van mijn ouders wanneer we bij de tandarts vandaan kwamenHagasan schreef:en eventueele video opnamen, loopt dat een hele dag op 1 accu ?
zo meteen eerst naarde tanden beul en dan gaan we er voor![]()
![]()
!!

Veel plezier met de aankoop
Jan
I got a Nikon camera. I love to take a photograph. (Simon & Garfunkel)
I got a Nikon camera. I love to take a photograph. (Simon & Garfunkel)
Die houd ik er in met een bik smilejan schreef:Laadtijd ca 2-uur. Vroeger toen ik klein was kreeg ik ook altijd een kadootje van mijn ouders wanneer we bij de tandarts vandaan kwamenHagasan schreef:en eventueele video opnamen, loopt dat een hele dag op 1 accu ?
zo meteen eerst naarde tanden beul en dan gaan we er voor![]()
![]()
!!
![]()
Veel plezier met de aankoop

Hoi je hebt dit op het oog Kaarten Sandisk 16 G/ class10 /30mb/sec 2x zelf heb ik op aanraden van Cameraland in alkmaar voor het filmen 2x 32 GB en 45mb/sec was beter zijden de mannen daar.Hagasan schreef:vr, 24 dec 2010 2:30 dit is de datum dat ik hier voor het laatst geschreven heb
Grtjs Hagasan
Ik had ook die van jou op het oog en deze zijn echt super snel ik doe alles in raw en je neemt de foto en hij staat er gelijk
En filmen gaat ook perfect
gr Marcel
Nikon D7000, nikon lens 17-55 2,8 ,Tamron lens 70-200 2,8 en de Nikon 50mm 1,8 en de Sigma 18-200 2,8-6,3 een grip en de Flitser Sb- 910 www.texelphoto.nl
Ik wordt er gek van, denk je dat je iets weet,.... kun je nog driestappen verder in het menu
Jullie begrijpen het al, hij is eindelijk geariveerd de Nikon D7000 Body er komt nog wel een 16/85 VR bij (was niet op voorraad
)
Geen grip erbij wel een accu de wel 2 X sandisk 16G class10.
Het maken van goede foto's begint hier wel een nieuw beging pffffft .
Gelijk maar even een vraag Heb vandaag het een en ander weg geschoten lijkt allemaal goed maar op mijn sony breed beeld HD tv is eigenlijk niets scherp?
je ziet alle lijnen.
op de pc is het wel scherp ???? wat is het verschil?

Jullie begrijpen het al, hij is eindelijk geariveerd de Nikon D7000 Body er komt nog wel een 16/85 VR bij (was niet op voorraad

Gelijk maar even een vraag Heb vandaag het een en ander weg geschoten lijkt allemaal goed maar op mijn sony breed beeld HD tv is eigenlijk niets scherp?
je ziet alle lijnen.
Als ik mijn d7000 via hdmi aansluit op mijn 46 inch lcd tv, ziet het er niet uit. Net alsof de foto's zwaar compressed zijn. Maar als ik het stream via een mediaplayer naar mijn lcd tv is het haarscherp.
Sent from my iPhone 5 using Tapatalk
Sent from my iPhone 5 using Tapatalk
Dus altijd een tussen station naar de TV.?
Ligt het gelukkig niet aan mij of het toestel
Ligt het gelukkig niet aan mij of het toestel

-
- Forumlid
je moet 16 Mp foto's ook niet op een goed 2Mp tv kijken.
Druk ze af op A3, dan kun je zien of je goeie plaatjes hebt geschoten.
Het is ook gen video camera, maar een fotocamera met film mogelijkheid.
Als je hem voor foto's gebruikt zijn de kaartjes die je hebt gekocht overkill, in raw kunnen op 8Gb ongeveer 400 foto's, en die snelheid brengt bij foto's (nagenoeg) niets, alleen bij burst een tijdwinst van enkele tienden van seconden......
Druk ze af op A3, dan kun je zien of je goeie plaatjes hebt geschoten.
Het is ook gen video camera, maar een fotocamera met film mogelijkheid.
Als je hem voor foto's gebruikt zijn de kaartjes die je hebt gekocht overkill, in raw kunnen op 8Gb ongeveer 400 foto's, en die snelheid brengt bij foto's (nagenoeg) niets, alleen bij burst een tijdwinst van enkele tienden van seconden......
D7000 met MB-D11, 16-85, micro Nikkor 2,8 105, 35-1.8, 70-300, 50-1.8, en Tokina 10-17 en 12-24, benevens 2 SB600
en nog F801s met glaasjes.
en nog F801s met glaasjes.
Hagasan wat heb je voor de body betaald als ik vragen mag. Ik betaalde in maart no 1099 euro en nu staat ie bij de winkel voor 929 euroHagasan schreef:Ik wordt er gek van, denk je dat je iets weet,.... kun je nog driestappen verder in het menu![]()
![]()
Jullie begrijpen het al, hij is eindelijk geariveerd de Nikon D7000 Body er komt nog wel een 16/85 VR bij (was niet op voorraad)
je ziet alle lijnen.

GR Marcel
Nikon D7000, nikon lens 17-55 2,8 ,Tamron lens 70-200 2,8 en de Nikon 50mm 1,8 en de Sigma 18-200 2,8-6,3 een grip en de Flitser Sb- 910 www.texelphoto.nl
- Galloper
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
Dan zal ik maar niet zeggen dat ik 'm gisteren vast had voor de meeneemprijs van €844,- bij camera.nlTexelaar schreef: Hagasan wat heb je voor de body betaald als ik vragen mag. Ik betaalde in maart no 1099 euro en nu staat ie bij de winkel voor 929 euro![]()
GR Marcel
Gelijk ingeslagen??Galloper schreef:Dan zal ik maar niet zeggen dat ik 'm gisteren vast had voor de meeneemprijs van €844,- bij camera.nlTexelaar schreef: Hagasan wat heb je voor de body betaald als ik vragen mag. Ik betaalde in maart no 1099 euro en nu staat ie bij de winkel voor 929 euro![]()
GR Marcel
gr Marcel