geld terug
- Hans Braakhuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
geld terug
Zo vlak voor de start van de zomer verrast Nikon fotograferend Nederland met een zeer aantrekkelijke CASHBACK-actie: Wie van 1 juni t/m 31 augustus 2012 een Nikon 1 systeemcamera koopt, krijgt €50,- retour op zijn rekening.
Op http://www.nikon.nl/cashback" onclick="window.open(this.href);return false; vind je alle informatie die nodig is om in aanmerking te komen voor deze zomerdeal. De actie is van toepassing op alle originele Nikon 1 J1 en V1 kits.
Op http://www.nikon.nl/cashback" onclick="window.open(this.href);return false; vind je alle informatie die nodig is om in aanmerking te komen voor deze zomerdeal. De actie is van toepassing op alle originele Nikon 1 J1 en V1 kits.
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
Re: geld terug
Op naar de Saturn... deze week 19% BTW terug krijgen, en nog eens €50 euro korting.
Al moet ik zeggen dat de cashback van Canon toch veel aantrekkelijker was.
Al moet ik zeggen dat de cashback van Canon toch veel aantrekkelijker was.
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Kan zijn. Maar dan loop je vervolgens natuurlijk wel rond met een.... Canon.yzf1kr schreef:Al moet ik zeggen dat de cashback van Canon toch veel aantrekkelijker was.

- Wiljo
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
Bedankt voor de tip Hans, meteen maar even op de frontpage gezet!
http://www.flickr.com/wjvanessen" onclick="window.open(this.href);return false; | http://www.linkedin.com/in/wiljovanessen" onclick="window.open(this.href);return false; | http://www.twitter.com/wiljovanessen" onclick="window.open(this.href);return false; | http://www.bredenoord.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forumlid
In veel gevallen ook geen straf hoor.Patrick schreef:Kan zijn. Maar dan loop je vervolgens natuurlijk wel rond met een.... Canon.yzf1kr schreef:Al moet ik zeggen dat de cashback van Canon toch veel aantrekkelijker was.
Een vriend van me heeft met MM vakantiegeld aktie en Cashback, een EF 70 -200 USM IS II USM gekocht voor 1500 euro.
-
- Clublid
Eigenlijk snap ik de euforie niet over Cashback.Hans Braakhuis schreef:Zo vlak voor de start van de zomer verrast Nikon fotograferend Nederland met een zeer aantrekkelijke CASHBACK-actie: Wie van 1 juni t/m 31 augustus 2012 een Nikon 1 systeemcamera koopt, krijgt €50,- retour op zijn rekening.
Persoonlijk vind ik deze Nikon compact camera's veel te duur, concurenten zijn in sommige gevallen goedkoper en ook vaak nog beter, maar dat is mijn mening.
Waarom niet gewoon de prijzen verlagen, is toch veel simpeler!
En Patrick het is echt geen straf om met een camera rond te lopen waar geen Nikon op staat

Blijf het objectief bekijken
Wellicht kun je mening eens een keer laten vormen door eigen ervaring!George Fennes schreef:Persoonlijk vind ik deze Nikon compact camera's veel te duur, concurenten zijn in sommige gevallen goedkoper en ook vaak nog beter, maar dat is mijn mening.
- John'47
- Forumlid
geld terug
Eens met Rene
Het is een fijn cameraatje en de foto's zijn prima
Het is een fijn cameraatje en de foto's zijn prima
Nikon D810, Sony RX1R II.
-
- Clublid
O jij hebt hem René?remoss schreef:Wellicht kun je mening eens een keer laten vormen door eigen ervaring!George Fennes schreef:Persoonlijk vind ik deze Nikon compact camera's veel te duur, concurenten zijn in sommige gevallen goedkoper en ook vaak nog beter, maar dat is mijn mening.
Ik heb hem in mijn handen gehad zowel de J1 als de V1.
Het is een kweste van voorkeur.
Ik zeg niet dat dit cameratje slecht is absoluut niet, maar is gewoon te duur.
En dat is mijn mening.
Als men i.p.v. cashback gewoon de prijs verlaagt met 75 euro dan zal dit cameratje een stuk interessanter worden toch?
En waarom 75 euro?
Nu moet men bij Nikon vele handelingen doen om jou je 50 euro terug te geven, dat spaart men uit als ze dit cameratje met 75 euro in prijs verlagen.
Waarschijnlijk zullen ze er dan meer verkopen, hogere omzet enz.
Maar ook dit is weer mijn mening!
En René ik wilde jouw camera niet beledigen hoor, van de compactjes van Nikon is dit in mijn ogen tot op heden de beste die ze uitgebracht hebben.
Ik zie het ook niet als een belediging van mijn camera, 't is maar een ding, een apparaat. Maar een uitspraak "vaak ook nog beter" zonder ervaring met het apparaat, alleen maar als mening doet het te kort. Dat is dan weer mijn mening 

-
- Clublid
René misschien iets te kort door de bocht, mijn ervaring is inderdaad slechts 1 uur niet veel.remoss schreef:Ik zie het ook niet als een belediging van mijn camera, 't is maar een ding, een apparaat. Maar een uitspraak "vaak ook nog beter" zonder ervaring met het apparaat, alleen maar als mening doet het te kort. Dat is dan weer mijn mening
In die winkel in Den Haag heb ik de Nikon uitvoerig kunnen vergelijken met een Samsung en volgens de verkoper had die Samsung last van minder ruis en er waren nog een paar dingen.
Maar de lat wordt steeds hoger gelegd en men stelt steeds hogere eisen aan de apparatuur en de foto's die geproduceerd worden.
Maar met de huidige kwaliteit is over het algemeen niets mis en als de V1 een stuk goedkoper was zou ik hem waarschijnlijk ook wel willen hebben, loop ik tenminste niet met zoveel rotzooi te zeulen.
En zou ik ook geneigd zijn hem vaker mee te nemen.
-
- Forumlid
ieder zijn meening, maar ik vind dat nikon gewoon de verkeerde sensor in de 1 serie gebruikt.
en daardoor is de concurentie beter op het punt waar het echt om gaat n.l. beelkwaliteit.
nikon wil niet te veel konkurentie t.o.v. de digitale sprvl. zo lijkt het altans.
ik kan er geen enkele andere logische verklaring voor vinden.
maar dat resulteerd m.i. dat ze dat andere markt deel ( 1 serie)wel kunnen vergeten.
test in de bladen zegt meer dan genoeg
en daardoor is de concurentie beter op het punt waar het echt om gaat n.l. beelkwaliteit.
nikon wil niet te veel konkurentie t.o.v. de digitale sprvl. zo lijkt het altans.
ik kan er geen enkele andere logische verklaring voor vinden.
maar dat resulteerd m.i. dat ze dat andere markt deel ( 1 serie)wel kunnen vergeten.
test in de bladen zegt meer dan genoeg

- Cookie1397
- Clublid
Andere merken camera's zullen wel goedkoper en ook nog beter zijn. Zou het zelf niet weten daar ik geen v1, J1 of vergelijkbaar ander merk bezit. Maar als ik zie wat voor series remoss en anderen hier laten zien van de beide nikons, kan ik toch niet zeggen dat er iets mankeert aan het eindresultaat. Renee maakte een mooie serie met zijn v1 in zoetermeer. Beter dan ik met mijn D90. Maar dat zal ook met de man achter de camera te maken hebben.
Nikon Z Z & de maskers
-
- Forumlid
NARUURLIJK HET IS DE FOTOGRAAF DIE EEN FOTO MAAKT
de een kan b.v. met een smartfone een prachtige foto maken, de ander alleen een kiekje.
maar meerdere test leveren allemaal het zelde beeld op helaas, :
nikon sysheem camera legd het oveduidelijk af t.o.v. de conkurentie als het om beeldkwaliteit gaat.
zou graag zien dat dat anders zou zijn maar dit is de realiteit.
en dat heeft alles te mallen met de gebruikte sensor door nikon.
aan de objectieven licht het echt niet!
de een kan b.v. met een smartfone een prachtige foto maken, de ander alleen een kiekje.
maar meerdere test leveren allemaal het zelde beeld op helaas, :
nikon sysheem camera legd het oveduidelijk af t.o.v. de conkurentie als het om beeldkwaliteit gaat.
zou graag zien dat dat anders zou zijn maar dit is de realiteit.

en dat heeft alles te mallen met de gebruikte sensor door nikon.
aan de objectieven licht het echt niet!
- John'47
- Forumlid
Natuurlijk is het zo dat de fotograaf bepalend is voor de foto die gemaakt wordt. Toch kan het helpen of in de weg zitten welk toestel je gebruikt.
De Nikon V1 is een toestelletje dat je met plezier kunt hanteren, en waarmee -inderdaad binnen wat kleine beperkingen, maar ook met de nodige plussen- goed te fotograferen valt.
Ik gebruik hem naast een D7000 en door het prettige kleine en lichte formaat merk ik dat ik vaker de V1 pak dan ik tevoren gedacht had. (Klein en licht is van belang in verband met wat reumatische handen en polsen)
De Nikon V1 is een toestelletje dat je met plezier kunt hanteren, en waarmee -inderdaad binnen wat kleine beperkingen, maar ook met de nodige plussen- goed te fotograferen valt.
Ik gebruik hem naast een D7000 en door het prettige kleine en lichte formaat merk ik dat ik vaker de V1 pak dan ik tevoren gedacht had. (Klein en licht is van belang in verband met wat reumatische handen en polsen)