Lentegroet (verlaat)

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.
FokkeB
Forumlid
Forumlid

Lentegroet (verlaat)

Bericht door FokkeB » vr jun 01 2012 5:17 pm

Hallo

Vandaag is de zomer begonnen (eigenlijk niet, maar voor het KNMI rekent het wat gemakkelijker als de zomer begint op 1 juni... werd vanochtend op de radio vermeld) maar eigenlijk wilde ik deze foto toch nog op de valreep laten zien.
Moeder en zoon tijdens een spontane fotosessie. Gewoon wat rommelen vanaf de bank, wat inzoomen op een bosje tulpen en proberen vanuit de hand een scherpe foto te maken, en opeens hadden moeder en zoon het zelfde idee:

Afbeelding

Verder niets bijzonders mee gedaan, foto eens rondgestuurd naar familie als lentegroet en dat was het. Toch bleef de foto 'hangen', en op een gegeven moment op canvas af laten drukken. Nu hangt hij op de slaapkamer.
Eigenlijk vind ik de foto toch wel bijzonder en ben ik ook wel een beetje benieuwd naar wat jullie ervan vinden, vandaar dat ik hem hier in dit stukje van het forum presenteer.

FokkeB
Nikon D3100 + AF-S Nikkor 18-55mm + AF-S Nikkor 70-300mm VRII. Metz Mecablitz 44 AF-1. Tas om alles in te stoppen: Vanguard UP-rise 34

Plaats reactie

Terug naar “Fotobespreking”