Dit houdt in; van het opmaken/aankleden van de bruid tot aan het diner en eventueel een gedeelte van het feest daarna. (inclusief reportage op locatie)
Ik werk met een D90 en wil graag voor de dag zelf een extra D90 erbij lenen of huren als backup.
Momenteel ben ik in het bezit van een kitlens (18-55mm), een Nikkor 50mm 1.8G en een Nikkor 35mm 1.8G.
Ik ben nu aan het sparen voor diverse doeleinden; nieuwe camera (waarschijnlijk zal ik voor een D800 gaan, maar twijfel nog) en 2 nieuwe objectieven, namelijk de 85mm 1.8G en de 24-70 2.8G.
Nu is de 85mm 1.8G mijn eerste doel, maar op dit moment begin ik enigszins te twijfelen wat nu het handigst is om als eerste te hebben met deze bruiloft in mijn achterhoofd.
Het wordt voor mij de eerste keer dat ik deze tak van fotografie mag ontdekken, maar het feit dat de verwachtingen niet al te hoog liggen haalt gelukkig wel wat druk van de ketel. Maar hoe dan ook wil ik het graag perfect doen die dag; althans, in mijn ogen en die van het bruidspaar perfect.
Nu ben ik erg aan het twijfelen waar mijn gespaarde geld als eerste naartoe zal gaan voor deze dag.
Ga ik alsnog voor een 85mm 1.8G en hoop ik tegen die tijd nog wat extra gespaard te kunnen hebben voor een zoomlens erbij?
Of kan ik beter eerst sparen voor een goede zoomlens (max. 500/600 euro) en zoja, welke zou dan uitermate geschikt zijn qua bereik?
Ik wil heel graag in de toekomst bruidsfotografie erbij gaan doen, dus het zullen sowieso geen loze aankopen zijn, maar ik wil natuurlijk wel goed voorbereid zijn deze eerste keer

In September mag ik van een andere vriendin een bruidsreportage maken van een uur (de rest van de dag + ook een uur besteden zij uit aan een professionele fotograaf) om zo wat meer te kunnen oefenen, dus ook dan wil ik goed voorbereid zijn

Wie kan mij adviseren?