Leuk en leerzaam om te doen.
Wat vinden jullie ervan? Wat kan er beter?
1.

By drikus70 at 2012-06-15
2.

3.

4.

5.

6.

Persoonlijk ben ik niet zo'n voorstander van scheve composities (eerste 3 opnamen). Het geeft een vervreemdend effect wat teveel aandacht opeist om de foto te bekijken, wat ten koste gaat van het onderwerp zelf. Verder geen enkele foto waarbij het model in de lens kijkt. Als kijker ervaar je dan geen enkel "menselijk contact / interactie" met het model.Drikus70 schreef: Wat vinden jullie ervan? Wat kan er beter?

Ok, daar heb je een punt. Ik zal er spaarzamer mee omgaan en proberen de aandacht meer op het model te richten.Léon Obers schreef: Persoonlijk ben ik niet zo'n voorstander van scheve composities (eerste 3 opnamen). Het geeft een vervreemdend effect wat teveel aandacht opeist om de foto te bekijken, wat ten koste gaat van het onderwerp zelf.
Daar was ik me achteraf van bewust maar op het moment van foto's maken waren er nog 15 andere fotografen bezig. Ik zal de volgende keer zelf meer interactie met het model proberen te krijgen zodat ik hierover meer controle kan krijgen.Verder geen enkele foto waarbij het model in de lens kijkt. Als kijker ervaar je dan geen enkel "menselijk contact / interactie" met het model.