Nikor 18-200 op de straatkeien (2)

Discussies over superzoom objectieven zoals de 18-200 mm of 28-300 mm
Plaats reactie
unbuwne

Nikor 18-200 op de straatkeien (2)

Bericht door unbuwne » wo jun 27 2007 2:10 pm

Stelletje foto's gemaakt (dichtbij, midden en ver af) en snel naar huis om de resultaten te bekijken.
Door de haast was ik vergeten de selectieknop op "P" te zetten zodat ik in eerste instantie niet blij was met de resultaten. Gelukkig bedacht ik nog op tijd dat ik wat gerommeld had en dus de knop teruggezet. Nog een stel opnames gemaakt en verbazingwekkend genoeg: alles werkte !!

Vervolgens naar Dongen gereden waar een voortreffelijk camera-reparateur zit (Dotch heet het bedrijf, te vinden via Google) die de filtrerring er binnen 10 seconden uit had.

Kortom: er (b)lijkt niks aan de hand te zijn. Ongelofelijk dat het zo is gelopen en ik wacbt eigenlijk nog steeds op het spontaan uitelkaar vallen van de 18-200 (ergens in één van de forums gelezen).

Maar onthoud die naam: Dotech camera-reparatie in Dongen. Voor alle mechanische mankementen. De eigenaar wilde er ook nog niets voor hebben ...

Zou de bouw-kwaliteit van de 18-200 dan toch meevallen ?

Groeten,
Unbuwne

paparazzi

Bericht door paparazzi » wo jun 27 2007 2:18 pm

waarom maak jij 2 topics aan voor hetzelfde verhaal?

Riemke
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Riemke » wo jun 27 2007 2:18 pm

Goede kwaliteit dus die Nikon 18-200 of jij hebt op dat moment een engeltje op je schouder gehad :roll:
The single most important component of a camera is the twelve inches behind it.

Edwin
Forumlid
Forumlid

Bericht door Edwin » wo jun 27 2007 2:21 pm

paperazzi:
Waarom doe jij altijd hakken?
boekie

paparazzi

Bericht door paparazzi » wo jun 27 2007 2:23 pm

hakken?
dit is nu een voorbeeld waar 'n moderator de ts tot de orde mag roepen; belachelijk 2 topics aan te maken voor 1 verhaaltje

Edwin
Forumlid
Forumlid

Bericht door Edwin » wo jun 27 2007 2:25 pm

Jouw orde :?:
boekie

hans1956
Regiocoördinator
Regiocoördinator
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door hans1956 » wo jun 27 2007 2:54 pm

Zal wel schrikken geweest zijn! Zo zie je maar dat de spullen van Nikon van een prima kwaliteit zijn!!!
En nog bedankt voor de naam van de reparateur welke vlak bij mij om de hoek zit. Hoef ik niet naar Beverwijk (als er wat stuk gaat)!

Gr. Hans
Gr. Hans

Semi amateur met Mooie pro camera's, een Coolpix P7100 en een analoge F80 met mooi Nikon glaswerk! 

Facebook Flickr

SwederD70
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ****
Contacteer:

Bericht door SwederD70 » wo jun 27 2007 3:22 pm

Edwin schreef:Jouw orde :?:
orde van meerdere forummers...!

------------
Waarom zou de bouwkwaliteit van de 18-200mm niet meevallen?
Als ie zo slecht zou zijn zouden er allang meer klachten over zijn geweest...zijn er ondertussen toch al tig 10000'en wereldwijd van verkocht lijkt me.
Niet Ziet Jij Wat Zie Zie, Ik Ik

https://www.flickr.com/photos/roder16078/

Edwin
Forumlid
Forumlid

Bericht door Edwin » wo jun 27 2007 3:30 pm

De 18-200 ? VALT wel mee :wink:
boekie

unbuwne

Bericht door unbuwne » vr jun 29 2007 11:39 am

Waarom ik twee verhalen heb gemaakt i.p.v. één komt omdat ik niet meer in het venstertje kon krijgen. Dus, gezagsgetrouw als ik ben, dacht ik dat dat wel een ingebouwde maatregel tegen oeverloze verhalen zou zijn en heb ik dat eerste stuk verstuurd en vervolgens het tweede gedeelte van de soap gemaakt.

Inmiddels ben ik er achter dat je net zo veel kunt schrijven als je maar wilt. Wat er toen aan de hand was is me onduidelijk. Enfin, ik ben mijn verhaal kwijt. Trouwens die firma heet DOTECH - ik was de "o" vergeten ...

Als laatse van de soap: er is niks aan de hand met de camera en/of de lens ... Toch - naast goede kwaliteit - een engeltje denk ik ...

Plaats reactie

Terug naar “Superzoom”