Lowepro Flipside Sport
Lowepro Flipside Sport
Hallo,
Vandaag tijdens het uitje naar Maastricht de handige Lowpepro Flipside 200 gezien. Toen ik net de website van Lowpro bezocht kwam ik de Flipside Sport tegen. Heeft iemand hier ervaring met deze tas?
Groetjes Nynke
Vandaag tijdens het uitje naar Maastricht de handige Lowpepro Flipside 200 gezien. Toen ik net de website van Lowpro bezocht kwam ik de Flipside Sport tegen. Heeft iemand hier ervaring met deze tas?
Groetjes Nynke
Re: Lowepro Flipside Sport
Het merk Lowepro is altijd goed.
Maar je moet toch zelf nagaan of je spullen erin past en prettig vind om hem te dragen.
Ook in de toekomst als je meer spullen gebruikt evt
Kroontje
Maar je moet toch zelf nagaan of je spullen erin past en prettig vind om hem te dragen.

Kroontje
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: **
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Zat ook al naar die tas te kijken. Jammer dat ik net een paar maanden geleden de huidige tas heb aangeschaft. Nou ja, ben ooit nog eens jarigNynke79 schreef:Hallo,
Groetjes Nynke

Zag trouwens dat Kamera Express ze heeft.
Mijn foto-site
Helaas, geen Nikon-spul meer.
Zend PM als je mijn foto wil bewerken, zodat ik er iets van kan leren
Helaas, geen Nikon-spul meer.
Zend PM als je mijn foto wil bewerken, zodat ik er iets van kan leren
Bdankt voor je reactie. Ik denk dat de 200 of de 10L. voldoende is. Ik heb nu maar 1 lens en er kunnen er in de tas 2 extra bij. Dus ik kan nog even groeien. En anders kan ik altijd nog even kijken naar de Flipside 300 en daaraan gekoppeld de sport 15L. De keuze blijft verder helaas hetzelfde.Kroontje schreef:Het merk Lowepro is altijd goed.
Dat is jammer inderdaad. En als die verjaardag nog te lang duurt, kan je gewoon een kadootje voor jezelf kopen, gewoon omdat het vakantie is ofzoEdwinKort schreef:Zat ook al naar die tas te kijken. Jammer dat ik net een paar maanden geleden de huidige tas heb aangeschaft. Nou ja, ben ooit nog eens jarig
Zag trouwens dat Kamera Express ze heeft.

Laatst gewijzigd door Nynke79 op ma jul 02 2012 9:34 am, 1 keer totaal gewijzigd.
- keenoncoolstuff
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.
flickr
If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.
flickr
- Reest
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Nynke
Stap eens een goed voorziene winkel zoals Kamera Express binnen met al de spullen die je hebt.
Beetje passen en meten en ook gelijk over de toekomstige aanschaf nadenken en DAAR je keuze maken.
Weet je ook gelijk hoe een tas aanvoelt etc etc etc
Rinus
Stap eens een goed voorziene winkel zoals Kamera Express binnen met al de spullen die je hebt.
Beetje passen en meten en ook gelijk over de toekomstige aanschaf nadenken en DAAR je keuze maken.
Weet je ook gelijk hoe een tas aanvoelt etc etc etc
Rinus
Nikon | Gitzo en iets wat schommelt
- ReneG
- Clublid
- Contacteer:
Let er wel op dat de 200 en 300 geen AW covers hebben, de 400 en hoger hebben dat wel. Geen dealbreaker lijkt me zo, maar je moet het wel weten.
Spul waarmee je foto's maakt...
Ik heb zelf de Flipside 300 en ben er erg blij mee. De buitenkant kan wel een regenbuitje hebben. Ik heb zelf destijds bij de Action een regenhoes voor een normale rugtas gekocht. En zeg ou zelf ga je er nou echt op uit met je camera als er een mega stortbui uit de lucht komt vallen? De tas kan er dan goed tegen maar de camera zelf??
Ik was destijds ook aan het twijfelen tussen de 200 en 300. De doorslag voro de 300 was uiteindelijk dat je nog wat kan uitbreiden met lensen, flitser en evt nog wat andere dingen.
succes met je beslissing
Ik was destijds ook aan het twijfelen tussen de 200 en 300. De doorslag voro de 300 was uiteindelijk dat je nog wat kan uitbreiden met lensen, flitser en evt nog wat andere dingen.
succes met je beslissing
- ReneG
- Clublid
- Contacteer:
Um... Nou......SuzieQ schreef:En zeg nou zelf ga je er nou echt op uit met je camera als er een mega stortbui uit de lucht komt vallen?

Spul waarmee je foto's maakt...