zoals ik al in een ander topic schreef, kreeg ik 2 weken geleden de nieuwe ZOOM in huis met een cursus op DVD over straatfotografie. Altijd leuk zo'n DVD om eens te bekijken. Deze keer had het meer dan mijn gewone interesse omdat ik het leuk vind om mensen te fotograferen. Ik heb de DVD gezien en ja, straatfotografie moest ik ook maar eens proberen. Gisteren had ik een dag vrij, is er markt bij ons in de stad, dus proberen maar. Helaas maakte ik wel de fout door pas om 13.00 te gaan en toen was de markt al aan het afbreken. Geen nood, in de stad is er ook genoeg rond te wandelen. Deze eerste serie is zeker geen aaneen sluitende serie, bevat ook geen thema, maar is dus gewoon schaamteloos fotograferen met de natuurlijk het begrip straatfotografie in mijn achterhoofd. Ik heb alles gedaan met de 85mm, omdat deze lekker licht is, en 85mm is voor mijn gevoel ook een lengte waar je goed mee uit de voeten kunt.
De foto's staan bewust in beoordelingen omdat het maar gewoon een eerste experiment is. Ook zou ik graag van jullie willen weten of de kwaliteit die uit de combinatie D800 en 85mm (De AF-S 1.

okee is. (Kleur, scherpte, etc)
01 3 generaties

02 Kennen we ze nog ???

03 Even lekker knuffelen

04 Boxer

05 Ringen

06 Sale !!!

07 Culturen

08 Panty

09 Jong geleerd

10 Kleurig

11 Samen

12 Nieuwe bril

13 Spijbelen
Ik heb er overigens nog meer hoor, dus als er meer moet komen, dan hoor ik dat graag.
Fujifilm X-T1 systeemcamera, XF 18-55, XF 55-200, XF 35, XF 56, EF-42 Flitser, VG-XT1 Grip
Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.