1. Jager op zoek naar Roodkapje...

2. Bellen blazend elfje

3. Groen met plu

4. Lief heksje

5. Drie klassieke brandweerauto's!

Tip, hou je beurs thuis Luc, en neem alleen geld voor entree en een bakkie koffie mee, anders geef je alles uit aan mooie jurkjes voor je dochter.Galloper schreef:Mooie foto's André. Veel plezier vandaag, ik ga waarschijnlijk nog terug naar Fantastyval. Het zonnetje schijnt hier nu
Jac, André en ik hebben geschuild onder de vleugels van elfjes (2 grote parasollen) Maar er is wat water naar beneden gekomen gisterenjac49 schreef:Prachtige foto's komen er voorbij.
Ik hoop dat jullie het een beetje droog hebben kunnen houden.
Jac.
Prachtige foto van de Barones, ik heb met deze persoon een tijdje staan praten. De tijd, aandacht en geld dat er in die kleding gestopt wordt. Ongelofelijk en prachtig.Dave Verkuijl schreef:Leuke foto's allemaal!
Kon he nie laten vandaag de auto ook die kan heen te sturen en daar sa je dan zonder flitser of tele omdat je die gewoonweg nie bezit. Zal kijken of snel ijd heb voor wat bewerkingen. ? Hier alvast eentje om het draadje gaande te houden
Foto van de Barones
We hebben op zondag 1 buitje gehad, weer geschuild bij onze elfjesAndré schreef:He Luc, mooie platen heb je gescoord vandaag. Vandaag wel een beetje droog kunnen houden ???
Ik ben vandaag in Orvelte geweest, waar het lekker en gezellig druk was met erg leuke "standbeelden". We waren tegen 19.00 pas thuis, en mijn lichaam zei, "het is mooi geweest." Ruim 600 foto-kilometertjes maken in een weekend hakt er stevig in. Ik ben dus na de warme hap en de koffie "even" op bed gaan liggen en ben een half uurtje geleden er door mijn meisje uitgeschopt. Ik ga morgen de resultaten wel eens bekijken, selecteren en bewerken. Wat het weer betreft ??? Echt fantastich. rond 12.00 hadden we welgeteld 9 druppels water en verder de hele dag heerlijk zonder jas kunnen rondlopen.
Uhhhhh, nog een "vet" jurkje kunnen scoren voor je dochter ???