Ga kijken of het vanavond nog lukt om een paar foto's te bewerken maar laten we openen met een Gomez.. Insiders kennen deze man ondertussen en oplettende zien dat er iets niet klopt.

Mooi Rob, allemaal bekendenrjasp schreef:Ah, hier is het draadje....
Afgelopen vrijdag Castle Fest bezocht. Was voor mij de eerste keer, maar zeker niet de laatste keer.
Hierbij wat foto's van mij, meer foto's, zie de site in mijn onderschrift.
Foto's
Met dank aan de vele vrijwillige modellen en de levende standbeelden van de groep "kunst op straat" !
Rob
Wat wil je dat als niet kloppend wordt aangemerkt?Dave Verkuijl schreef:Insiders kennen deze man ondertussen en oplettende zien dat er iets niet klopt.
Léon, dat ben ik. Met een Canon in m'n handen, had via Facebook afgesproken met een fotografe voor die drie dagen.Léon Obers schreef:Wat wil je dat als niet kloppend wordt aangemerkt?Dave Verkuijl schreef:Insiders kennen deze man ondertussen en oplettende zien dat er iets niet klopt.![]()
Geen Nikon camera maar een Canon?
Sigmalens?
Door de wat gebogen houding rust hij met zijn voorhoofd tegen de flitser aan waardoor hij met het oog wat verder van het zoeker oculair afzit.
Misschien ziet hij daardoor mogelijk net niet het hele zoekerbeeld?
Goh ik haal inderdaad de minst kleurrijke als voorbeeld aan hier. Maar ik heb anders kleur genoeg gezien hoor.André schreef:Ik zie gave platen voorbijkomen, wat mij wel op is gevallen, is dat er veel minder "kleurrijk" verkleed is dan op de EFF in Haarzuilen en Arcen. Daarom vond ik het persoonlijk voor fotografen wat tegenvallen. Maar misschien lag het ook wel aan mij hoor. Als je zo ziek als een hond rondloopt, ben je veel minder alert op alles wat er langs en rond loopt.
Jazeker, niet allemaal aanwezig en in een ander kostuum of jurk en ook de heksen weer allemaal gezien en gesproken... en weer nieuwe mensen leren kennen.André schreef:Dat vond Ikzelf ook Luc, ik doe echt niets liever dan lekker, en het liefst in mijn eentje, rondstruinen op dit soort evenementen. Maar als je bij elke 5 stappen een krampscheut in je buik voelt en je om de 10 minuten een fikse scheet moet laten om van de opgebouwde lucht af te komen, is het niet prettig. Maar goed nieuws, ik ben weer helemaal het mannetje en ik kan de hele wereld weer aan.
Dat je een canon in je handen had, was me ook al opgevallen, maar ik dacht dat zal wel te simpel zijn, er is vast iets anders wat niet klopt. Heb je de elfjes nog gezien ???