Zeeland!

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Bas Rodijk

Zeeland!

Bericht door Bas Rodijk » zo aug 12 2012 4:00 pm

Afgelopen paar weken in Zeeland doorgebracht en een paar (na mijn idee) leuke foto's kunnen schieten.

Foto 1: Deze kwal spoelde aan,, opmerkelijk.. hij spoelde op de kop aan.. zou hij teveel hebben gedronken?

Afbeelding

Foto 2: Deze meeuw.. vond mijn brood wel heel lekker.. hij zat werkenlijk 25 cm voor mij..

Afbeelding

Foto 3: Deze bloem, Kardoen genaamd, is maar weinig meer te vinden in Nederland.. Ik kwam hem tegen, en legde hem vast!

Afbeelding

Foto 4: Deze sleepboot,, was wel heel snel weg...

Afbeelding

Ben benieuwd wat jullie van deze foto's vinden!

Gr. Bas

weimaraner
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Re: Zeeland!

Bericht door weimaraner » zo aug 12 2012 4:20 pm

Leuke afwisselende serie!

De laatste is overigens geen sleepboot, maar de loodstender die de loodsen aan boord van de zeeschepen brengt. Neem aan dat de foto in Vlissingen is genomen; vanaf daar varen de tenders de rivier en de zee op om loodsen aan boord te zetten of af te halen.

Bas Rodijk

Bericht door Bas Rodijk » zo aug 12 2012 4:29 pm

weimaraner schreef:Leuke afwisselende serie!

De laatste is overigens geen sleepboot, maar de loodstender die de loodsen aan boord van de zeeschepen brengt. Neem aan dat de foto in Vlissingen is genomen; vanaf daar varen de tenders de rivier en de zee op om loodsen aan boord te zetten of af te halen.
Het klopt dat de foto van de boot inderdaad in Vlissingen is genomen! Wat leuk van de informatie, dat wist ik niet! :D

Hoe vind je de foto van de kwal?

Gr. Bas

jantom
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door jantom » zo aug 12 2012 5:48 pm

Complimenten voor de foto's.

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”