Exotic Green Rally

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
marcb_1977
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***
Contacteer:

Exotic Green Rally

Bericht door marcb_1977 » ma jul 09 2007 8:23 am

Zo mijn eerste foto's maar eens online gooien, want deze bijdrage heb ik aan dit forum nog niet geleverd.

Vandaag een bezoekje gebracht aan één van de klassementsproeven van de Exotic Green Rally. De foto's zijn gemaakt met de Nikkor AF-D 80-200. In het vervolg ga ik toch meer experimenteren met een groothoek, want ik heb al gezien dat dit hele leuke plaatjes kan opleveren.

Hieronder een aantal leuke shots. Niet alle foto's zullen perfect scherp zijn, maar tips zijn dan ook welkom. :D

01.
Afbeelding

02.
Afbeelding

03.
Afbeelding

04.
Afbeelding

05.
Afbeelding

06.
Afbeelding

07.
Afbeelding

08.
Afbeelding

09.
Afbeelding

10.
Afbeelding

11.
Afbeelding

12.
Afbeelding

13.
Afbeelding
Mijn onderschrift is toch niet zo belangrijk. Het gaat er om wat er in het bovenschrift staat

Pindar01

Bericht door Pindar01 » ma jul 09 2007 11:09 am

Ik vind ze mooi! 8)

Laatst zelf een shoot gemaakt hier in Almere tijdens de LG Almere rally.

Met snelle sluitertijden lukt het me aardig, maar ik moet nog even oefenen met het meetrekken om wat meer sfeer ik de pics te krijgen! :oops:

Adios. Michel 8)

M.Oorthuis
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door M.Oorthuis » ma jul 09 2007 11:49 am

Leuke plaatjes, enige verbeteringen voor volgende keer:

Sommige foto's zijn wat donker en er kunnen er best wel wat tussenuit het zijn er nu wel erg veel en veel van hetzelfde standpunt kies daar de beste tussenuit en haal die overig van hetzelfde standpunt weg.
http://www.oorthuisfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

SwederD70
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ****
Contacteer:

Bericht door SwederD70 » ma jul 09 2007 12:23 pm

#2 is Jottum! De meest spannendste uit de serie
#1 is dat net niet. Je ziet in de bewogenheid van de auto niet dat ie naar buiten zwiept….

De overige meetrekkers…naar beneden met die sluitertijd!

Iets in mij zegt dat groothoekfoto’s nog een tandje moeilijker zijn als tele bij deze sport…
Niet Ziet Jij Wat Zie Zie, Ik Ik

https://www.flickr.com/photos/roder16078/

marcb_1977
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***
Contacteer:

Bericht door marcb_1977 » di jul 10 2007 10:36 am

Opgezetfan schreef:Leuke plaatjes, enige verbeteringen voor volgende keer:

Sommige foto's zijn wat donker en er kunnen er best wel wat tussenuit het zijn er nu wel erg veel en veel van hetzelfde standpunt kies daar de beste tussenuit en haal die overig van hetzelfde standpunt weg.
Klopt, ik heb alleen sommige foto's bewust geplaatst omdat dit de beste waren uit de serie. Het is wat veel, maar 13 uit een selectie van ruim 400 valt ook wel weer mee :roll:

Eén ding vind ik heel erg belangrijk en dat is dat ik veel geleerd heb die dag op het gebied van camera-beheersing, instellingen en de verschillende standpunten. Het was namelijk de eerste keer met een DSLR langs de proeven.

Volgend jaar zeker vooraf op zoek naar mooie plaatsen waar je ze kunnen gaan staan. Ook hierbij geldt dat een goede voorbereidingen mooie plaatjes kan opleveren, zoals ik op andere fora heb gezien.
Mijn onderschrift is toch niet zo belangrijk. Het gaat er om wat er in het bovenschrift staat

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”