Graag tips voor een betere/andere bewerking, dat blijft echt mijn zakke punt.
Foto 1

Foto 2

Foto 3

Foto 4

Foto 5

Het is inderdaad net een zelfportret...Niels schreef:Mooie scherpe foto's, en ik zie bij foto 5 een nieuwe avatar![]()

En hoe kan ik dat precies voor elkaar krijgen ???Frankie schreef:Grappig, dat die Lynx meer NCN aandacht heeft gehad afgelopen week. Mooie portretten. Verbetering zit denk ik in wat meer levendige kleuren.

Nou, ik vond dat niet zo erg hoor dat ze achter glas zatenJohn Jansen schreef:Hier zie je toch de kracht van de D800 tov de camera van je vrouw toch zijn die ook geweldig alleen jammer dat het dier achter glas zit.

Ik zit ze nog even op mijn bewerkings-PC te bekijken. Dan vind ik ze toch minder fraai overkomen... Bij een aantal foto's is de sluitertijd toch wel wat lang. VR, of hier VC, is leuk, maar het bevriest de beweging van de dieren zelf niet. Volgens mij kan je best hogere ISO waarden gebruiken dan je nu hebt gedaan met een D800.Patrick schreef:Het is inderdaad net een zelfportret...Niels schreef:Mooie scherpe foto's, en ik zie bij foto 5 een nieuwe avatar![]()
Ziet er goed uit André. Op mijn iPhone, maar toch. De Tamron is optisch volgens de tests ook prima. Dat lijkt er hier ook uit te komen.