Gr Rob
Rob als ik je draadje even mag gebruiken voor rené voor wat tips?René S64 schreef: @Peter, Hey Peter weer terug uit NY?
Nog enkele tips voor mij voor volgende week![]()
Enneuh komen er nog plaatjes van jouw?
René
Rob,robcctje schreef:Dank jullie wel voor jullie commentaar,vond zelf de kleuren mooi.
@Rene fijne vacantie,maar wel terug komen met beelden uit YN.
Gr Rob
Peter bedankt voor de tips.Mzpeter schreef:Rob als ik je draadje even mag gebruiken voor rené voor wat tips?René S64 schreef: @Peter, Hey Peter weer terug uit NY?
Nog enkele tips voor mij voor volgende week![]()
Enneuh komen er nog plaatjes van jouw?
René
1. Top of the rock oftewel het Rockerfeller Building. Kaartje is twee dagen geldig. Kun je 'n keer overdag en s ' avonds foto' s maken vanaf het dak. een tripod is niet toegestaan helaas maar ik heb dat toch stiekem gedaan.
2. Times Square, in de avond. Alleen een lichtsterk objectief is voldoende. Een statief heb je niet echt nodig tenzij je een foto wil maken met bewust een wat langere sluitingstijd voor wazige voortrazende taxi's tegen een scherpe reclame achtergrond.
3. kiek uut met oversteken. loop niet door rood want de taxi's rijden hard. Central park in het blauwe uur.
4. Een objectief met een stevige vatting :mrgreen:
Verder gewoon genieten.![]()
Rob bedankt voor je plek in jouw draadje. Zal wat foto' s proberen te plaatsen.
Je hebt helemaal gelijk Andre.Tuihanti schreef:Veel plezier René,
Ik hoop dat je de boel goed verzekerd hebt?
Anders zou ik dat nog ff doen voor vertrek.
Had je die tip niet eerder kunnen geven? Aan mij bijvoorbeeld? :mrgreen: Schade valt gelukkig mee. Zie draadje coffee Corner.Tuihanti schreef:Veel plezier René,
Ik hoop dat je de boel goed verzekerd hebt?
Anders zou ik dat nog ff doen voor vertrek.