Nog een kerkhof

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Dafir

Nog een kerkhof

Bericht door Dafir » vr sep 14 2012 6:09 pm

Geinspireerd door HenkD90 moest ik vandaag in de buurt van een kerkhof de tijd doden :P. Dus maar even rondgegaan.

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding

5
Afbeelding

6
Afbeelding

7
Afbeelding

8
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Dafir op zo sep 16 2012 11:41 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Frankie
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Re: Nog een kerkhof

Bericht door Frankie » zo sep 16 2012 10:24 am

De laatste foto is favoriet. Zou mogelijk nog strakker worden door iets meer aandacht voor de compositie (bijvoorbeeld iets minder door je knieën en meer naar links richten zodat je een 'egale' achtergrond van stenen krijgt, in ieder geval de witte en lichtgroene (bovenkant heg) vlakken op de achtergrond vermijdt.)

Dafir

Bericht door Dafir » zo sep 16 2012 4:07 pm

dank voor je commentaar. Het is oefenen, oefenen, oefenen. Heb jou serie ook bekeken en haal daar meteen inspiratie uit hoe ik het beter kan doen.

jac49
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door jac49 » zo sep 16 2012 8:30 pm

Voor mij is de laatste de mooiste ,de andere vindt ik ook prima hoor.
Zoals Frankie al aangaf ,ga eens een beetje experimenteren met de compositie's .
Jac.
Je ziet vaak wel iets honderd keer-duizend keer,voor je het de allereerste keer werkelijk ziet.

Jacko Duker
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Nog een kerkhof

Bericht door Jacko Duker » zo sep 16 2012 9:20 pm

Welke lokatie is dit?

Sent from my iPad using Tapatalk
Nikon D7000; Sigma 10-20 1:4-5.6 DC HSM; Nikkor AF-S 35 mm 1:1.8G; Tamron 17-50 F/2.8 VC; Nikkor 70-300 VR
Apple minded.

Dafir

Bericht door Dafir » zo sep 16 2012 9:35 pm

Dit is de joodse begraafplaats in Rotterdam. Maar voor de zekerheid: ze zijn niet heel happig op rondstruinende mensen en bovendien moet je een keppeltje dragen om het terrein op te mogen. Mijn vrouw kent de beheerder, waardoor in mijn geval niet te moeilijk gedaan werd. Persoonlijk zie ik niet zo'n probleem als je je maar respectvol gedraagt. Maar dat je het maar weet mocht je hier naar toe willen gaan.

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”