Hieronder -voor/van mij- de highlights van deze dag:
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

De laatste is met dank aan Marco de Paauw!
Natuurlijk zijn er meer platen: http://www.gerritbakker.org/Specials/Biesbosch...
Bredero
Hoorde regelmatig een klik aan het eind van de autofocus, alsof de spiegel (Frans Heinsbroek schreef:Zijn mooie platen Gerrit. Die 80-400 lens was zeker niet verkeerd als ik dat zo zie.
Zou ook niet goed dat elke foto een wauw factor moet opleveren, ik ben al tevreden met dit resultaat. Marco gaf aan de je de vogels in z'n natuurlijke omgeving moet vastleggen, dat kan op veel manieren... Een voor de hand liggende is die, dat je een vogel vol in beeld hebt. Maar daarvoor hoef je niet naar de Biesbosch, dit in het achterhoofd ben ik dus best tevreden. Foto 9 ben ik ook erg blij mee, maar dacht meer resultaat te hebben. De gehuurde lens deed helaas wat vreemd, waardoor veel foto's niet in focus waren.NynkeD50 schreef:De platen hebben voor mij niet de wauwfactor, behalve nummer 9.
Ik doe ook erg veel dans/theater fotografie, en zit vaak tussen de 1250 en 1600 ISO. Dit met goed resultaat, ik gebruik de NORM stand bij hoge ISO-ruisonderdrukking. Bij de foto nabewerking wordt ook het onderdeel ruis aangepakt, ik werk met de action scripts van Guy Gowan. Wellicht moet je de kwaliteit van het eindresultaat ook hier aan toe schrijven.Arthur Mol schreef:Wat mij opvalt is de hoge ISO met je D90, ik ga meestal niet hoger dan 640 maar bij 1250 zijn de resultaten best acceptabel zie ik nu..
Welke ruisreductie heb je gebruikt?
Een voorbeeld van de combinatie D90 en ISO-1600:Arthur Mol schreef:Wat mij opvalt is de hoge ISO met je D90, ik ga meestal niet hoger dan 640 maar bij 1250 zijn de resultaten best acceptabel zie ik nu..
Welke ruisreductie heb je gebruikt?