Cornerstone
- strangeartefact
- Forumlid

- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Cornerstone
Ik wel hoor 
Ik vind het idee wel aardig de belichting is subtiel op het gezicht maar mijn ogen trekken teveel naar de helderste lichtbron toe. Ik kan de titel ook niet rijmen met wat ik zie.
Kortom, ik blijf er niet naar kijken, het houd mijn aandacht niet vast.
Sorry geen super positief bericht hoop dat je er wat aan hebt, het is nml slechts mijn mening
Peter
p.s.
Ik zie nu dat het geen studiowerk is maar bij een conferentie?
Tjah dan heb je minder te beslissen over licht etc. In dat kader vind ik dat ik de foto anders moet bekijken en vind ik het goed gedaan.
Ik vind het idee wel aardig de belichting is subtiel op het gezicht maar mijn ogen trekken teveel naar de helderste lichtbron toe. Ik kan de titel ook niet rijmen met wat ik zie.
Kortom, ik blijf er niet naar kijken, het houd mijn aandacht niet vast.
Sorry geen super positief bericht hoop dat je er wat aan hebt, het is nml slechts mijn mening
Peter
p.s.
Ik zie nu dat het geen studiowerk is maar bij een conferentie?
Tjah dan heb je minder te beslissen over licht etc. In dat kader vind ik dat ik de foto anders moet bekijken en vind ik het goed gedaan.
Bijna leeg hier....
-
Bookkeeper
Thx Peter...
Ik had inderdaad geen keuze qua licht en had weinig tijd om de foto te maken, maar ik ben wel zeer tevreden met het resultaat gezien de omstandigheden..
Ik had inderdaad geen keuze qua licht en had weinig tijd om de foto te maken, maar ik ben wel zeer tevreden met het resultaat gezien de omstandigheden..
- strangeartefact
- Forumlid

- Contacteer:
Eens!Bookkeeper schreef:Thx Peter...
Bijna leeg hier....
- JacTrum
- Clublid

- Ervaringsniveau: *****
Bij mij ook een wat verwonderde reactie. Waar slaat de titel op? Het gezicht is inderdaad goed belicht, maar ik vind ook het blok licht te groot.
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910
-
oud0001
Ben het er mee eens. De lichte plekken, gezicht en lamp, zijn uit balans.
Misschien kun je de lamp in PS temperen?
Ook ik begrijp de conectie met de cornerstone niet.
Misschien kun je de lamp in PS temperen?
Ook ik begrijp de conectie met de cornerstone niet.
-
Bookkeeper
Op de setting heb ik geen invloed gehad, dus ook niet op de grote van de kubus led verlichting.
Verder heb ik geen enkele photoshop actie gedaan, maar ben het wel eens dat het verminderen van de intensiteit van de lichtbron een positief effect kan hebben.
Cornerstone = hoeksteen Het was een conferentie van Hillsong church... Waarbij de ledlamp onderdeel uitmaakte van de opening en symbool staat voor de hoeksteen waarop het geloof is gebouwd.
Verder heb ik geen enkele photoshop actie gedaan, maar ben het wel eens dat het verminderen van de intensiteit van de lichtbron een positief effect kan hebben.
Cornerstone = hoeksteen Het was een conferentie van Hillsong church... Waarbij de ledlamp onderdeel uitmaakte van de opening en symbool staat voor de hoeksteen waarop het geloof is gebouwd.