Een mooi moment om de herfstkleuren vast te gaan leggen. Het 378 ha grote Beerschoten/Panbos/Houdringe leent zich daar prima voor. Het gebied kent zandverstuivingen, naaldbomen, loofbomen, loslopende lakenvelders, paarden en (zeer) klein wild (herten komen voor, maar heb ik er nog nooit gezien. everzwijnen komen er niet voor). Maar lees het zelf wat daar allemaal te beleven is:
overzicht
Er zijn in het totaal 4 uitgezette wandelingen (lijkt mij handig in een bos, om elkaar niet kwijt te raken). De mooiste lijkt me de wandeling van 12 km, waarbij het stukje in het Panbos (puur grove den e.d. met eventueel afgesneden kan worden, waardoor het ca. 8 km wordt. De zandverstuivingen pakken we dan nog mooi mee.
wandelroute
Een verkleinde uitgave:

Het mooiste zou zijn als we rond zonsondergang in Houdringe zijn (bijna het eind van de wandeling). Daar heb je de paarden e.d. en grasland. De enige plaats waar je fatsoenlijk zonsondergangen kunt fotograferen. Sunset is om 6:32 uur

Ik moet dan nog uitzoeken om hoe laat we moeten verzamelen, maar reken op 16:00 uur uiterlijk.
Verzamelen bij Van der Valk. Daarna met de auto naar de ingang van Beerschoten.
Eventueel kan de wandeling ook starten voor zonsopgang (zonnestralen door de mist in het bos, wellicht). Ik hoor het wel of daar interesse voor is.
Ik ben benieuwd naar de interesse?
Misschien een beetje opwekken

Maar, jullie kunnen veel betere foto's maken

edit:\ Weersverwachting even erg positief bijgesteld. het wordt een prachtige dag.