Herfst 2012
-
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Herfst 2012
Herfst? Klaprozen herfst?
Bomen vol in het blad, herfst? Alles fris en groen, herfst?
Sorry, maar ik vat 'm niet...
Bomen vol in het blad, herfst? Alles fris en groen, herfst?
Sorry, maar ik vat 'm niet...

- Cees
- Forumlid
Vind dit ook een mooi zomers plaatje...............
Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
-
- Forumlid
Hoi CapntainHook en Chip54,
Kennelijk is de clou van het verhaal toch overgekomen. Mijn vrouw en ik waren erg verbaasd bij het zien van deze veldbloemen. Alles fris in het groen betreft alleen het veld. Enkele weken daarvoor nog volop beplant met mais, inmiddels geoogst en opnieuw ingezaaid. De bomen aan de bosrand zijn behoorlijk aan het verkleuren en niet zichtbaar op de foto de paddenstoelen in het bos.
Ik ben niet gewend in de herfst, afgelopen zondag 14 okt., een kleurenpalet van veldbloemen tegen de komen. Dit zie je meer in de zomer. Kon het daarom niet laten een foto te trekken.
Misschien was een vraagteken bij het onderwerp (Herfst 2012 ?) iets duidelijker geweest.
Kennelijk is de clou van het verhaal toch overgekomen. Mijn vrouw en ik waren erg verbaasd bij het zien van deze veldbloemen. Alles fris in het groen betreft alleen het veld. Enkele weken daarvoor nog volop beplant met mais, inmiddels geoogst en opnieuw ingezaaid. De bomen aan de bosrand zijn behoorlijk aan het verkleuren en niet zichtbaar op de foto de paddenstoelen in het bos.
Ik ben niet gewend in de herfst, afgelopen zondag 14 okt., een kleurenpalet van veldbloemen tegen de komen. Dit zie je meer in de zomer. Kon het daarom niet laten een foto te trekken.
Misschien was een vraagteken bij het onderwerp (Herfst 2012 ?) iets duidelijker geweest.
Met vriendelijke groet,
Huub.
Huub.
- Pjerry
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Hier vlak bij, bij Ford Vechten, staat ook zo'n "perkje" nog vol met bloemen.
Aan de bomenrand is de herfst wel te zien. Maar het blijft wel curieus. Nog even en we hebben bijen in hartje winter. Climate is chancing......
Aan de bomenrand is de herfst wel te zien. Maar het blijft wel curieus. Nog even en we hebben bijen in hartje winter. Climate is chancing......