1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

Ik snap dat er een rubriek beoordelingen is, maar ik hoef geen technisch commentaar aangaande deze foto's te hebben, maar een oppervlakkig commentaar op mijn foto's, zoals andere mensen ook foto's in deze rubriek plaatsen.M@rcel schreef:Er is een rubriek: foto beoordelingen, daar zet je foto's neer die je beoordeeld hebben. In dit subforum plaats je alleen foto's die je wilt laten zien zonder daar commentaar op te krijgen.
http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... m.php?f=51
Dank je voor je commentaar en je punt van kritiek wat betreft oververzadiging.Jolanda schreef:Nou, ik snap dat eigenlijk ook niet. Waarom perse naar commentaar?
Ik vind het een leuke serie van een dagje dierentuin.
Wel denk ik dat je even naar de kleur van het gras bij de apen moet kijken. Ik weet niet of je veel aan nabewerken doet, maar een tikje minder groen zou denk ik wel mogen?
Hartelijke groeten,
Jolanda
Dank je wel voor je bijdrage.EllydeJ schreef:@Cybershooter, ik begrijp helemaal wat je bedoeld, ik kreeg hetzelfde antwoord.
Ik vind vooral de beweging in foto 1 erg goed gevangen.
groetjes Elly
Cybershooter trek het je niet aan man het zijn gewoon mooie platen om in "foto presentatie's" te plaatsen niks mis mee.Op je vraag "wat vind je er van" nou gewoon dat je een fijne fotodag hebt beleeft in Blijdorp en dat pakt niemand je meer af.Trouwens de meeste mede forumleden weten heus wel dat in deze rubriek je moet beperken tot niet technisch comments.Maar er zijn er altijd een paar bij die zo nodig moeten wat zal ik zeggen..zeuren,niks van aantrekken en gewoon weer plaatsen als je weer foto's hebt.Cybershooter schreef:@Jolanda, en dat was ook precies mijn bedoeling om de foto's hier juist te plaatsen, om een oppervlakkig, niet al te inhoudelijk commentaar te krijgen op mijn foto's. In de praktijk is scheidslijn wel vrij dun als het gaat om inhoudelijk en het 'babbelbox commentaar'. Dat zie je ook in de praktijk, want heel vaak gaat men in deze rubriek toch inhoudelijk in op de techniek achter de gemaakte foto. Ik hou er voortaan rekening mee als ik in deze rubriek foto's plaats, door niet de vraag meer te stellen 'wat vinden jullie ervan'. Want die vraag schijnt dan een inhoudelijk/technisch commentaar uit te lokken kennelijk.