Voorstel: 8:00 uur bij een ingang van de Amsterdamse Waterleidingduinen of de Kennemerduinen (heet het nog zo?)
Ik kom op 8:00 uur omdat de zon net voor half acht opkomt heb je het toch al gemist als je nog buiten het hek staat. En eerder mag je er ook niet in. En het zorgt dat mensen wat meer tijd hebben om te komen, met name als men van wat verder moet komen.
Ik heb een vijftal ingangen in een poll gegooid. Je mag meerdere keuzen maken. Of het open laten natuurlijk.
Pas even op: de zomertijd gaat in. Als je dat vergeet ben je erg goed op tijd!
Wie wil er mee? En waar wil je beginnen?
Nadere informatie plaats ik als de locatie gekozen is. Laten we zeggen dat je tot 21:00 kan stemmen. Dan ga ik kijken wat de voorkeur heeft en plaats in dit bericht alle informatie die je nodig hebt om te komen.
Linkje: http://awd.waternet.nl/#!/page=0
-------------------------------------------------------------------------
Er is besloten om af te spreken om 8:00 uur bij ingang Panneland van de Amsterdamse Waterleiding Duinen. Het adres:
Vogelenzangseduinweg 4
2114 AS Vogelenzang
We bepalen ter plaatse wel wat de route precies gaat worden. Ik persoonlijk ben al heel, heel lang niet meer via deze ingang het gebied in geweest. Maar ik wil persoonlijk zeker naar de plek waar, naar ik begrepen heb, vossen zitten. Ik ben daar eerder dit jaar geweest en het zijn fantastische beesten om te kunnen fotograferen.
Ik denk dat we om ca. 12:30 a 13:00 uur het gebied weer uitkomen en daarna wellicht een pannenkoekje prikken? Tenzij we het eerder zat zijn of bevroren.

Ik heb er zin in! Tot morgen!