Beste mede Nikon d7000 bezitters
Helaas heb ik ivm ziekte af moeten zeggen voor de D7000 gebruikersdag :mrgreen: . Zo te lezen is het heel geslaagd en leerzaam geweest. Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Vooraf had ik de volgende 3 vragen

gemaild en wie weet zijn deze nog ter sprake gekomen.

Ik heb
Fn knop (
f3) toegewezen aan het bovenste item in "mijn menu"=recente instellingen. Dat leek me wel handig, omdat ik dan niet steeds door het menu hoef te bladeren en zo wat makkelijker de laatste instellingen aan zou kunnen passen. Kan iemand me uitleggen hoe het werkt, want ik krijg niks(lees nergens) iets te zien als ik de fn knop indruk of blijf indrukken!
Controleren scherpte foto: Kun je direct in 1x flink inzoomen om te kijken of je foto scherp is. Schijnt dat je dit bij sommige camera’s kunt instellen. Is dit ook mogelijk bij de D7000 en zo ja, hoe en waar stel je dit in?
Belichtingsaanduiding
De belichtingsaanduiding ziet er in het oculair als volgt uit: +-------0------- - Is het ook zo in te stellen dat je dit op het bedieningspaneel en/of de monitor ziet? Op de een of andere manier kan ik niet wennen aan de cijfermatige aanduiding.
Hoop dat iemand hier de antwoorden voor heeft. Bij voorbaat vast hartelijk dank.