Dauwdruppels...

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
DannySan
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Dauwdruppels...

Bericht door DannySan » za nov 24 2012 4:45 pm

Hoi allemaal,

vlak voordat we vandaag op weg gingen richting de intocht van de man met mijter en staf keek ik even uit het raam en zag een zeer mistige wereld en een héél mooi spinnenweb vlak voor mijn deur.
Dus maar even het statiefje en het glaswerk erbij gepakt en onderstaand plaatje geschoten... Was nog even puzzelen met de redelijk harde wind (maar dat mag een voorbereiding zijn op het meer macro-gerichte werk wat ik wil gaan doen).

Afbeelding

(aangezien mijn 3e objectief helaas nog in Sintverpakking zit heb ik dit webje daarmee nog niet kunnen vastleggen, al jeuken mijn handen wel :mrgreen: )
Nikon Z5 met een FTZ-adapter voor het glaswerk.

JacTrum
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****

Re: Dauwdruppels...

Bericht door JacTrum » za nov 24 2012 5:25 pm

Fraai Danny! En wat brengt de goedheiligman voor je mee? Een macro-objectief?
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910

DannySan
Clublid
Clublid

Re: Dauwdruppels...

Bericht door DannySan » za nov 24 2012 6:09 pm

JacTrum schreef:Fraai Danny! En wat brengt de goedheiligman voor je mee? Een macro-objectief?
Hoi Jac,

als je het 3e objectief bekijkt wat in mijn onderschrift staat... yessss
Ik kan niet wachten totdat ik daarmee aan de slag kan; maar de 'deal' bij de aanschaf was, was dat dit was 'voor Sinterklaas' was en tja dat is pas 5 december.
En als ik een afspraak maak houdt ik mij daaraan natuurlijk.
Nikon Z5 met een FTZ-adapter voor het glaswerk.

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”