AFGELAST - Uitstapje 14 december Kerstmarkt te Vaassen

Plaats hier je oproep als je een foto wandeling organiseert voor de forumleden.
Gesloten
jan
Bestuurslid
Bestuurslid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

AFGELAST - Uitstapje 14 december Kerstmarkt te Vaassen

Bericht door jan » za dec 01 2012 4:10 pm

AFGELAST

(forum)leden,

Op vrijdagavond 14 december 2012 wil ik een gezamelijk treffen opzetten met een bezoek aan de kerstmarkt te Vaassen.
De opzet is relatief eenvoudig.
De kerstmarkt vindt plaats op het kasteel terrein van Kasteel de Cannenburgh in Vaassen
Adres:
Maarten van Rossumplein 4
8171 EB Vaassen

De toegangsprijs tot de kerstmarkt is € 2,= p.p., kinderen t/m 11 jaar gratis.
Toegang tot het kasteel is mogelijk Kasteel: € 3,50, 4 t/m 12 jaar € 2,00.
Voor wat betreft het kasteel het volgende. Ik heb met de kasteelbeheerder gesproken en er zijn een paar voorwaarden. Fotograferen met statief en/of flitser is niet toegestaan. Monopod zit op het randje :mryellow: Maar ik heb nog wel iets moois met de kasteelbeheerder kunnen afspreken voor 2013 en daarvoor open ik een apart draadje.

Mijn idee is dat we elkaar om 18:00 uur treffen voor de ingang van de kerstmarkt.

Over de kerstmarkt:
De kerstmarkt wordt gehouden op het sfeervolle terrein van kasteel De Cannenburch te Vaassen, waar diverse koren kerstliederen ten gehore brengen, de Kerstman cadeautjes aan kinderen uitdeelt en de mooiste kerst-en cadeauartikelen op de meer dan 70 stands worden aangeboden.
Daarnaast vindt u verspreid over de kerstmarkt diverse stands waar u winterse lekkernijen kunt verkrijgen of waar u heerlijk kunt opwarmen onder het genot van warme gluhwein, warme chocolademelk of een kopje koffie. Ook de oliebollen zullen dit jaar niet ontbreken!
In de avonduren wordt de kerstmarkt sfeervol aangelicht, evenals kasteel De Cannenburch, wat de kerstmarkt een extra dimensie geeft. Het kasteel kent tijdens de kerstmarkt een kerstopenstelling, dat zeker een bezoek waard is.
Alsof al deze indrukken nog niet genoeg zijn, zal er onder andere een smederij op de markt aanwezig zijn waar een smid zijn oude ambacht uitvoert en kunt u een levende kerststal aanschouwen.

Op de kerstmarkt staan ook enkele bloemisterijen en die stellen het niet allemaal op prijs dat er detailfoto's worden genomen van kerststukjes. Dus wanneer je foto's wilt nemen vraag even of het is toegestaan.

Ik zie de belangstelling wel tegemoet en wellicht tot 14 december.

ps. Dit is geen NCN activiteit. Dus iedereen is welkom!
Laatst gewijzigd door jan op za dec 08 2012 2:32 am, 2 keer totaal gewijzigd.
Jan
I got a Nikon camera. I love to take a photograph. (Simon & Garfunkel)

Annette

Re: Uitstapje 14 december Kerstmarkt te Vaassen

Bericht door Annette » zo dec 02 2012 4:42 pm

Hallo JAn,

Ik ben er bij vrijdag 14 december

groet Annette

jan
Bestuurslid
Bestuurslid
Contacteer:

Bericht door jan » ma dec 03 2012 1:22 pm

Ik kreeg vanochtend door dat de entreeprijs van het kasteel is aangepast omdat er een iets kleinere openstelling is dan andere jaren.
Nu Kasteel: € 3,50, 4 t/m 12 jaar € 2,00.
Jan

jan
Bestuurslid
Bestuurslid
Contacteer:

Bericht door jan » di dec 04 2012 9:44 pm

Even onder de aandacht :wink:
Jan

jan
Bestuurslid
Bestuurslid
Contacteer:

Bericht door jan » za dec 08 2012 2:31 am

AFLASTING
Tot nu toe had ik 1 aanmelding van Annette (ik had Annette al een PB gezonden) en daarom heb ik besloten het gezamelijke uitstapje af te gelasten. Alle eerdere mensen die positief hadden gereageerd heb ik aangeschreven en op 1 na doen ze allemaal iets anders en die ene is ziek.
Overigens de kerstmarkt gaat wel gewoon door. Dus je kunt altijd naar Vaassen komen alleen er is geen gezamelijk uitje.

Ik persoonlijk vindt het ook jammer maar er is tijdens deze dagen altijd veel te beleven en iedereen heeft een druk programma. Ik had zelf 3 dingen staan. Ik had de kerstmarkt op 1 gezet.
Ik ga me nu richten op optie 2. No hard feelings :wink:

Wellicht jammer maar je hebt nu nog een week om een andere invulling te geven aan de avond en ik hoop dat jullie mijn besluit begrijpen.
Jan

Henk
Bestuurslid
Bestuurslid
Ervaringsniveau: ***
Contacteer:

Re: AFGELAST - Uitstapje 14 december Kerstmarkt te Vaassen

Bericht door Henk » za dec 08 2012 3:48 pm

Jammer Jan, Ik twijfelde al over Vaassen of Ootmarsum, maar de keus wordt nu wel makkelijk. Misschien ga ik zaterdagavond nog wel even naar Vaassen.
groeten Henk.
Foto Melenhorst.net

Gesloten

Terug naar “Foto wandelingen”