Bericht
door André » zo dec 16 2012 10:42 pm
Ondanks de vele waarschuwingen toch maar eens naar Deventer vertrokken, ten slotte zou dit toch de place to be zijn als het gaat om maken van de mooiste nostalgische kerst plaatjes. Het transport vanaf de grote parkeerplaats buiten de stad met pendelbussen is prima geregeld, daar zul je mij niet over horen. Maar dan kom je aan en mag je aansluiten in de wachtrij, ik dacht nog, dit kan toch nooit zo erg zijn als mijn Nikon vrienden al hadden aangegeven. Nou dan heb ik nieuws, het kan nog erger. Ik kwam om 10.30 aan en ik kom om 12.45 de route gaan lopen. Wat een ellende, maar goed, je hebt dan ook wat, zou je denken. Nou niet dus. Het is nagenoeg onmogelijk om ook maar een fatsoenlijke foto te maken door de enorme mensenmassa die voetje voor voetje de route proberen te volbrengen. Dit was dus voor mij de eerste en ook absoluut (tenzij het anders georganiseerd gaat worden) de laatste keer. En geloof me, dat zeg ik niet snel, want ik laat me niet snel ergens weghouden. Toch maar even de 5 beste (of minst slechtste) foto's uitgezocht en geplaatst. Ik heb in totaal wel geteld 35 foto's gemaakt, en dat terwijl ik meestal tussen de 200 en de 400 foto's maak op een evenement,
Foto-1
Foto-2
Foto-3
Foto-4
Foto-5

Fujifilm X-T1 systeemcamera, XF 18-55, XF 55-200, XF 35, XF 56, EF-42 Flitser, VG-XT1 Grip
Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.