Tip. Ibood aanbieding
- André
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Tip. Ibood aanbieding
Voor de mensen die graag een V1 erbij willen aanschaffen. Hij staat vandaag bij ibood in de aanbieding voor 249,-- incl. 10-30 objectief
http://www.ibood.nl
http://www.ibood.nl
Fujifilm X-T1 systeemcamera, XF 18-55, XF 55-200, XF 35, XF 56, EF-42 Flitser, VG-XT1 Grip
Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.
-
- Moderator
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Tip. Ibood aanbieding
Tjonge zeg, ze moeten er echt vanaf. Goede tip André.
- André
- Forumlid
- Contacteer:
Precies, ze moeten er denk ik van af, en voor die prijs is het voor veel mensen toch een leuk en betaalbaar kerstcadeautje. En laten we wel zijn. Er is toch niets mis met deze V1 ????
Fujifilm X-T1 systeemcamera, XF 18-55, XF 55-200, XF 35, XF 56, EF-42 Flitser, VG-XT1 Grip
-
- Moderator
- Contacteer:
Op zich niets mis mee, zeker gezien de lage prijs. Mensen meoten zich denk ik wel realiseren dat de V1 geen ingebouwde flitser heeft.André schreef:Precies, ze moeten er denk ik van af, en voor die prijs is het voor veel mensen toch een leuk en betaalbaar kerstcadeautje. En laten we wel zijn. Er is toch niets mis met deze V1 ????
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
Geen flitser: daar werken wij dan maar omheen de komende tijd...
Ik heb het niet kunnen weerstaan. Natuurlijk wordt dit "officieel" de camera voor mijn vrouw. Ik heb al genoeg spul...
Ik heb het niet kunnen weerstaan. Natuurlijk wordt dit "officieel" de camera voor mijn vrouw. Ik heb al genoeg spul...

- jan
- Bestuurslid
- Contacteer:
In de handleiding van de V1 staat: Andere flitsers dan de SB-N5 kunnen niet worden gebruikt. Even een snelle vraag zonder me verder gezocht te hebben is er dan wellicht een adapter voor op de flitsschoen zodat een SB600/900 wel kan werken op deze camera zoals men ook voor de DSLR-objectieven heeft gedaan?Skippy schreef:Op zich niets mis mee, zeker gezien de lage prijs. Mensen meoten zich denk ik wel realiseren dat de V1 geen ingebouwde flitser heeft.André schreef:Precies, ze moeten er denk ik van af, en voor die prijs is het voor veel mensen toch een leuk en betaalbaar kerstcadeautje. En laten we wel zijn. Er is toch niets mis met deze V1 ????
Jan
I got a Nikon camera. I love to take a photograph. (Simon & Garfunkel)
-
- Moderator
- Contacteer:
Nee, een flitser uit de SBxxx-serie kan niet op de V1 of V2 aangesloten worden. Dat kan weer wel op bijvoorbeeld de Nikon P7700 compactcamera.jan schreef:In de handleiding van de V1 staat: Andere flitsers dan de SB-N5 kunnen niet worden gebruikt. Even een snelle vraag zonder me verder gezocht te hebben is er dan wellicht een adapter voor op de flisschoen zodat een SB600/900 wel kan werken op deze camera zoals men ook voor de DSLR-objectieven heeft gedaan?Skippy schreef:Op zich niets mis mee, zeker gezien de lage prijs. Mensen meoten zich denk ik wel realiseren dat de V1 geen ingebouwde flitser heeft.André schreef:Precies, ze moeten er denk ik van af, en voor die prijs is het voor veel mensen toch een leuk en betaalbaar kerstcadeautje. En laten we wel zijn. Er is toch niets mis met deze V1 ????
- André
- Forumlid
- Contacteer:
Ik zelf twijfel heeeeeeeeeeeeeeeel erg
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
Waarom? Meestal koop je fotospullen sneller dan je eigen schaduw!André schreef:Ik zelf twijfel heeeeeeeeeeeeeeeel erg

Als je de review`s over dit bedrijf leest, blijf je nog langer twijfelen.
Ik koop hier niet.
Ik koop hier niet.
Mooie prijs. Als ik deze prijzen zie ben ik blij dat ik 'm op tijd heb verkocht. Had 'm 2e hands aan de straatstenen niet meer kunnen slijten voor een redelijke prijs.
- ArendV
- Forumlid
- Contacteer:
Inderdaad zeer mooie prijs, temeer omdat de V2 zeker geen verbetering lijkt te zijn t.o.v. de V1
http://www.dxomark.com/index.php/Public ... omparisons
Ik wacht toch nog even, je moet toch ook in systemen denken en de beperkte compatibiliteit met Nikon DSLR accessoires vind ik jammer (zoals b.v. flitsers).
http://www.dxomark.com/index.php/Public ... omparisons
Ik wacht toch nog even, je moet toch ook in systemen denken en de beperkte compatibiliteit met Nikon DSLR accessoires vind ik jammer (zoals b.v. flitsers).
Groeten - Arend / flickr
"Basically in Photography there are just two controls, one is where you stand and one is when you push the button" - David Hurn
"Basically in Photography there are just two controls, one is where you stand and one is when you push the button" - David Hurn
-
- Clublid
Ik heb hier al zeker 5x iets besteld, zonder problemen.Ruud O schreef:Als je de review`s over dit bedrijf leest, blijf je nog langer twijfelen.
Ik koop hier niet.
Levertijd is lang, maar dat geven ze netjes aan van te voren.
- jan
- Bestuurslid
- Contacteer:
Tot op heden, 3x, geen slechte ervaring. Alles zoals verwacht ontvangen binnen de verwachte en opgegeven levertijd.Ruud O schreef:Als je de review`s over dit bedrijf leest, blijf je nog langer twijfelen.
Ik koop hier niet.
Jan
- plincky
- Forumlid
- Contacteer:
Ik had hem vanmorgen ook al gezien..... toen ik me muisknop wilde indrukken van "ik neem er één" dacht ik....... zucht heb ik die echt nodig?Patrick schreef:Ik heb het niet kunnen weerstaan. Natuurlijk wordt dit "officieel" de camera voor mijn vrouw. Ik heb al genoeg spul...