Rock&Roll meeting te Eindhoven.

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Paul Demo

Rock&Roll meeting te Eindhoven.

Bericht door Paul Demo » za jul 28 2007 9:24 pm

Vandaag is er een Rock&Roll dag op het Wilheminaplein in Eindhoven (morgen nog leuker want dan wordt het Blues) en buiten muziek stonen er ook een aantal Amerikaanse auto's die zeer de moeite waard bleken te zijn. Aangezien ik dadelijk nog wat anders te doen heb, heb ik maar bij 1 groep staan kijken, en te genieten, ook het weer viel natuurlijk mee.

De volgende plaatjes zijn geschoten met de Tamron 28-75mm F2.8 (200 Iso), een voor mij heel mooi objectief en bovendien behoorlijk gunstig geprijsd in vergelijk met een aantal lichtsterke objectieven van Nikon (helaas :cry: ).

Maar goed, de foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Morgen meer, met avond opnamen.
Laatst gewijzigd door Paul Demo op za jul 28 2007 9:50 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

daantje
Forumlid
Forumlid

Bericht door daantje » za jul 28 2007 9:38 pm

Leuke foto's, je kunt zien dat het erg gezellig was.
Nummer 2 en 8 zijn mijn favorieten.
De laatst foto is ook leuk gekozen, het einde, en dus naar huis.
Bekijk ook mijn foto's een op Flickr http://www.flickr.com/photos/daandegroot/

Paul Demo

Bericht door Paul Demo » za jul 28 2007 9:41 pm

daantje schreef:Leuke foto's, je kunt zien dat het erg gezellig was.
Nummer 2 en 8 zijn mijn favorieten.
De laatst foto is ook leuk gekozen, het einde, en dus naar huis.
Het was inderdaad voor mij het einde. Het feest gaat tot 1 uur door, maar goed, ik ga liever naar de Blues morgen.

Maerlant

Bericht door Maerlant » za jul 28 2007 10:04 pm

Hallo Paul,

Lekker dik contrast. voornamelijk bij 1 &2.

En je kan je hart ophalen, muziek en foto's maken!!! Ben benieuwd naar de oogst van morgen,

Groet

Robin

Bericht door Robin » za jul 28 2007 10:22 pm

--- removed, because I'm unable to delete my account ---
Laatst gewijzigd door Robin op di dec 08 2009 10:36 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Paul Demo

Bericht door Paul Demo » za jul 28 2007 10:50 pm

Robin schreef:Mooie foto's Paul !!!

vooral van die auto's maar dan kan ook door he tonderwerp komen :wink:

Vind de eerste 2 alleen een tikkeltje aan de donkere kant. Auto 1 en 4 staan een beetje schreef, denk als je ze recht zet het iets beter oogt.

Concertfoto's zijn goed gelukt hoor !! Als wij eens optreden met de band moet je maar eens langskomen :wink:
Geef maar een gil als je ergens speelt. Liefst in Brabant, maar de rest van het land kan ook hoor. En bedankt voor het compliment ( moet je toch van een artiest krijgen he? :oops: ).

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”